b-real Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Ok...Kanskje for UT og UT2k3 fans dah men allikevell:
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops:
b-real Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Skrevet 22. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops: Du må nesten vite hva en redeemer er for noe
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops:Skulle til å si det samme.
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Han ble nå meget svarte den karen gitt, Men må si at eg ikke skjønte poenget med den? :oops:Skulle til å si det samme. Er det dette du mener er en redeemer http://www.redeemer.com/#Begin
Bytex Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Redeemer er det kraftigste våpenet i Unreal Tournament. Det er en rakett man styrer via 1st person perspektiv, og er uhyre kraftig. Mannen ble lurt til å sikte rett nedover, altså på føttene sine. Dermed, *BOOM* drepte han seg selv.
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Skrevet 23. januar 2003 Ehh ja det høres fornuftig morsomt ut må være som b|real sa at det er noe UT folka syns er morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå