Gå til innhold

The Experience: Battlefield 2142 avlyst


Nilsen

Anbefalte innlegg

Damn, dere ødelegger for mange her nå...

 

Betal tilbake togbilettene mine du da fubar?

9588612[/snapback]

 

Hvis du er medlem i en av de 3 klaner som har meldt seg på til BF2142 compo, så sender lagleder inn ønsket info, og jeg skal se hva jeg kan få gjort med dette.

 

Jeg kan ikke gi ut noen lovnader, men det er vel ikke mye forlangt at det gis en fair sjanse til å kikke på saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er tydeligvis ikke berørt av dette, så hvorfor uttale deg om det? Jeg snakker om de 3 klanene som var påmeldt og tydeligvis har medlemmer som kommer langveisfra. Jeg er ikke ute etter å skape mer konflikter her, noe du forsøker bidra til. Jeg innser at ting kunne vært gjort annerledes, og forsøker rydde opp i flokene. Da trenger jeg ikke verbale oppstøt som dette i diskusjonen. Det håper jeg du forstår. :)

9588825[/snapback]

 

er jeg ikke en av de 3? mener det jo :hmm: men du må skjønne at jeg blir litt arg når dere plutselig avlyser det. skjønner vel litt hvorfor, men kunne dere ikke bare sette litt mindre penger på spill eller noe?

Endret av Mammoth5k
Lenke til kommentar

er jeg ikke en av de 3? mener det jo  :hmm:  men du må skjønne at jeg blir litt arg når dere plutselig avlyser det. skjønner vel litt hvorfor, men kunne dere ikke bare sette litt mindre penger på spill eller noe?

9588843[/snapback]

 

Der skal jeg være helt enig med deg - at folk blir irriterte pga dette. Kjære vene, hadde jeg ment noe annet, så burde noen sperret meg inne. Det er ikke det som er poenget mitt. Jeg ser helt klart at folk er irriterte, og jeg skulle mer enn gjerne hatt BF2142 kjørende.

 

Det jeg derimot ikke klarer se sammenhengen på er at vi har vært ute med info om dette i 2 måneder og bare 3 klaner har meldt seg på. Da er det ikke forsvarlig for meg å forsette med dette i regi av The eXperience 2007, når vi har en grense på 8 påmeldte lag.

 

Nå håper jeg at vi kan forsøke jobbe sammen mot å løse opp i flokene. Jeg er i hvertfall innstillt på det, og jeg vet at resten av gamecrewet med DelCasa i spissen jobber for dette.

Lenke til kommentar

Er det ingen mulighet at dere kan gi påmeldinger en sjangse til?

noen ekstra dager, slik at de som ikke hadde fått ut fingern kunne gjort det nå?

Siden det i tillegg har blitt halveis avlyst kan det jo også hende at noen andre får lyst til å melde seg på, bare for å være med og ha den gående?

Endret av Continium
Lenke til kommentar

Vil presisere at jeg mener min kritikk fortsatt står, (og vil gjerne få den besvart) ettersom den er rettet mot game crew og handler om elendig oppfølging av compoen, som jeg mener er en sentral grunn til at dette endte i katastrofe. For det er ikke noe gyldig svar at det ikke ble gitt info som var nødvendig for mange før de evt. hadde tenkt til å melde seg på fordi man jobbet med å redde compoen. Blir som å si at man prøver å redde compoen mens den faller utenfor et stup, ved å dra den oppover i et tau, samtidig som man slår og sparker den.

 

Kan legge til at jeg hadde tenkt til å stille lag til BF2142, men ikke fant siste spiller før i går og hvis det bare hadde vært mulig å senket grensen til 6 lag tror jeg faktisk det hadde blitt en compo - ironisk nok grunnet bf2. For med bf2 compoen kommer flere bf spillere til å dra til lanet og antallet mixlag i bf2142 kommer til å stige. (Tør jeg faktisk å vedde på :) )

 

Men absolutt kudos for å ville gå dialog med bf2142 lagene, men har aldri tvilt på den siden av the experience og er heller ikke den som har feilet her.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

dere selv lagde lan i fjor som faktisk heller ikke var vellykka i mine øyne..! og i år ser det faktisk ut som dere synker ENDA dypere og da mener jeg det!

 

Jeg sier bare "Team-Convention" har lagd sitt første lan i år og allerede har de fått betalings systemet i god tid og COMPOene i gang..!

 

og avlysning av compo?? herregud COMPOreggin skjer som regel på lanet ikke over forum er mange som ikke en gang kan bruke forum men de kan spille!

Og de som kanskje har meldt seg på på forumet er kanskje 3 av 10 BF2142 claner hvem vet..?

 

Og med tanke på at dette er 2.året deres burde dere ha en VISS erfaring om hvordan dere arrangere et lan. se på TG de er jo egentlig ikke et "spille-lan" og det var jo ettersom jeg vet dere skulle være... Og de arrangerer sitt lan 8x så bra som dere

 

Men selv lokal lan da mener jeg mindre lan med 100personer har bedre styr på compoer/betalingsmåter. [ikke kom med at det er mindre og holde styr på]

 

Jeg hakke sett på maken det med flybilett/togbilett folk må betale dette i GOD tid for og kunne komme på plass den dagen lanet faktisk starter..! så her er det PENGER tapt. En flybillett koster vell opp i mot 1000kr og taxi/buss fra flyplassen igjen blir vell på en 100lapp ell 2, og opphold i Oslo ja det ekke akkurat billig!

 

Dere selv burde ha gitt info om dette og jeg sier bare "comporegging skjer som regel på selve lanet"

 

Konkluksjon

 

Hw skuffa i fjor, skuffa kraftigere i år.

 

Compo var ute tidlig, avlysning skjedde ALTfor sent "EN UKE FØR LAN!!" INGEN seriøse lan gjør dette!

 

Lanet er dyrt og uprofosjonelt! skjønner kanskje at det er dyrt men med tanke på hvor få som faktisk kommer så kunne dere revurdert hvor lanet skulle være.

 

Takk for meg og er det noe her du/dere mener var forkastlig o.l ta det opp med meg!

 

ps: hvis det er så vanskelig og "mekke" lan hvorfor ikke spørre folk som faktisk KAN dette.. som TG f.eks eller de mer erfarne som nettopp har satt i stand TC(team convention lanet)

Endret av gutt3n
Lenke til kommentar

Hehe, for en tråd... Vel, godt folk tar det ut her, så slipper vi noen sure miner på lanet ihvertfall :) Og gutt3n, du er ganske flink som klarer å forutsi at lanet er dårlig allerede en uke før det starter.

 

Vell, slutt med sarkasmen; Hvis dere er så utrolig irriterte som dere prøver å fremstå i disse postene dere kommer med, hvorfor er dere ikke også innstilte på å løse opp i problemene? Argumentene som kommer er "AGH, nå har jeg brukt mange hundre kr på billetter hit og dit!" osv. Vell, fubar sier "Si ifra til meg så skal vi finne en løsning". Men det ser jo ikke ut som det er en løsning man vil ha her. Virker jo som det er om å gjøre å lage mest mulig dårlig stemning.

 

Jeg foreslår at dere som nå sitter her å snakker dommedag om dette lanet, tar en utfordring og melder seg til compo crew til neste år;) Så kan dere jo selv være med å fikse slik at det blir en bra compo slik som dere vil ha det. Det er jo det absolutt _beste_ dere kan gjøre. For å whine rundt på et forum, det gir stort sett bare et dårlig bilde av dere gamere.

 

En siste ting jeg ikke skjønner er dette utrolige pengemaset. Si meg, drar dere på lan KUN for å vinne penger? Er dere på jobb når dere spiller? Vell, da synets jeg nesten litt synd på dere... LAN er så utrolig mye mer en det. Hvis man vil vinne penger, da begynner man å spille lotto istedet. Flere milionærer der en på lan.

 

Men utrolig bra jobba FubarBFNO, knall at du tar så bra tak i saken. Selv gleder jeg meg enormt til lanet, og håper det blir strålende.

Lenke til kommentar

litt off topic:

Lurer på om fotball spille er på jobb i en eliteseriekamp?

jeg kan jo spørre en.

 

On topic:

 

Tviler ikke på at folk har jobbet for å få til dette. med dere har hatt litt mange problemer.

 

må si jeg antar dette startet da dere ville lage eget betalingsystem, noe jeg mener fortsatt ikke virker slik det skal og/eller burde.

 

Infoflowen har vært treg noe som kan tyde på at dere begynnte med arbeidet litt sent?

 

vel dere lærer, alt kommet mer info om det folk maser om.

 

Trur folk er mer sure for de hadde forventet så mye mer av HW.no enn ett random samlings team i nittedal.

 

men av hva som er sett og hørt må jeg si at jeg er skuffet jeg også over mye og GLEDER meg over annet, BF2 compo for eksempel er bra.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette blir bare verre og verre, 1 uke før lanet avlyser dere en compo, og informasjonen rundt alt dette har vært begredelig dårlig.

 

Er ikke EA villige til og lempe på 8 lags regelen? Har dere spurt? Og hvis dere har det, hvorfor har det ikke kommet noen info ut om dette? Og er den grunn til at dere må avlyse 1 uke før? Det kan hende det kommer mixlag til etc.

 

Hva med de som har bestillt flybiletter osv for og være med på BF2142 compo?

 

 

Jeg har ikke lyst og kritisere, men dette blir for dårlig!

9586778[/snapback]

 

Nå synes jeg du er ute med tullprat igjen ReWrite. Selvfølgelig har vi vært i dialog med våre sponsorer i saken. Vær så snill og drop det å skape et bilde hvor du har alle svarene og vi kan ingenting. :) Du har selv vært med å arrangere konkurranser på andre LAN/dataparty og hverken du, eller jeg kan si at vi er feilfrie. Feil skjer, og da må man etter beste evne forsøke rydde opp i disse.

 

Det kan hende det kommer mixlag? Hvorfor i all verden melder de seg ikke på? Som nevnt i mitt forrige innlegg her, så har info ligget ute siden 7. august på våre websider. Da bør det har vært avklart om man kan stille lag eller ei, litt over 24 timer før påmeldingsfristen er ute. Det ble tatt en avgjørelse på å stoppe BF2142 nå fordi det ikke var kommet inn halvparten av det kravet til påmeldte lag som vi hadde.

9588228[/snapback]

 

Deg om det Fubbewubbe, jeg har vært og arrangert flere compoer på mange LAN ja, og har vært en ivrig deltager på flere de siste 10 årene. Men synes ikke kritikken min er unødvendig krass i forhold til hva man skal forvente. Jeg sikter til episoden der DelCasa sa han skulle komme med info på slutten av Mandagen, men han fulgte aldri opp dette. En enkel "Vi jobber fortsatt med saken" eller noe slikt hadde i alle fall vært på sin plass. Jeg er positiv til menneskene som driver TeX, jeg vet alle sammen kan godt det de driver med, men føler at noe svikter litt, og som jeg har sagt tidligere, er det kanskje for mye arbeid på for få mennesker?

 

Anngående mixlag etc så forekommer det ofte at slike melder seg på under lanet, f.eks 5 kompiser etc som kanskje ikke er så vanvittig aktiv i miljøet. Var minst 3 slike LAG som ble dannet på TG.

Det kunne også vært en kontinuelig oppdatering på hvor mange lag som var påmeldt, uvitende om dette faktisk ville hjulpet så hadde ikke denne avlysningen kommet som et sjokk på noen da de var klar over at det kun var 3 av de 8 lagene som krevdes påmeldt.

 

Jeg må også presisere at jeg ikke prøver og fremstå som en bessewisser, jeg har fortsatt mye og lære, jeg bare sier at dette holder ikke kvaliteten vi har blitt og forvente fra dere!

Endret av ReWrite
Lenke til kommentar

simdadim

 

selvfølgelig er man opptatt av penger og nei ekke på jobb når man gamer men likevell, folk som faktisk tar noen spill GANSKE seriøst legger mye tid i dette og når det først er avlyst ja da er det ikke så mye om og men om og komme på førsteplassen siden det er ikke no "price".

 

Du hadde skjønt det selv om du faktisk var god i no spill.

Lenke til kommentar

ReWrite, jeg skal ta den at jeg burde kommet med "Vi jobber fortsatt med saken",

den skal du få helt rett i - men utfallet her, tross min oppfordring til lag om å

melde seg på, ville ikke forandret utgangen av denne situasjonen.

Hvorfor jeg mener det, er fordi det ville vært akkurat det svaret som hadde blitt

postet "Vi jobber med saken" og jeg har ingen tro på at dette ville forandret

synspunktene til lagene som satt på gjerdet. :)

 

Jeg valgte å fokusere på å bryte 8-lags-barrieren fremfor å love noe om at

limiten skulle bli fjernet samtidig som deres innspill på limiten, ble

tatt videre inn i systemet for en ny vurdering. Det var min metode.

Leit at dette kom ut feil, for det var ikke intensjonen for verken min egen del

eller The eXperience. :)

 

Nå håper jeg imidlertid at vi kan fokusere på det som kommer, hvilket jeg tror

vil bli knakende bra! Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for det, sammen med det

crew jeg har fått med meg til den delen av The eXperience. :)

Og om det ikke er godt nok, så vet jeg ikke hva jeg kan si som tilfredstiller

kritikken du gir her utover at jeg beklager situasjonen.

Lenke til kommentar
dere selv lagde lan i fjor som faktisk heller ikke var vellykka i mine øyne..! og i år ser det faktisk ut som dere synker ENDA dypere og da mener jeg det!

 

Jeg sier bare "Team-Convention" har lagd sitt første lan i år og allerede har de fått betalings systemet i god tid og  COMPOene i gang..!

 

og avlysning av compo?? herregud COMPOreggin skjer som regel på lanet ikke over forum er mange som ikke en gang kan bruke forum men de kan spille!

Og de som kanskje har meldt seg på på forumet er kanskje 3 av 10 BF2142 claner hvem vet..?

 

9590894[/snapback]

 

gutt3n - du skal få et lite råd av meg, som jeg henstiller sterkt til at du følger. Hold deg borte fra dette forumet hvis du ikke har noe fornuftig å melde. Du har f.eks ikke klart forholde deg til fakta. Det er vel ikke snakk om registrering på et forum? Vi har laget et skjema som alle klaner fyller ut kontaktinfo i, og trykker "send/submit".

 

Hvorfor har vi gjort dette? Jo fordi da får vi all relevant informasjon, samt at vi har forbedret det fra i fjor, siden det var litt problemer med og få kontakt med klanene under arrangementet.

 

Skal du kritisere noe, så prøv i det minste gå på fakta, ikke synsing eller direkte feil. Vås som dette blir fjernet fremover. Jeg kan fint ta konstruktiv kritikk, det er fortjent og det lærer man av. Ta notis av det gutt3n.

Lenke til kommentar

 

Jeg sier bare "Team-Convention" har lagd sitt første lan i år og allerede har de fått betalings systemet i god tid og  COMPOene i gang..!

 

 

9590894[/snapback]

Convention er et LAN som har vert mange år. Eneste Team-Convention har med LANet å gjøre er at de er sponset av LANet. Men skal dog være enig i at det virker mer profesjonelt, men de har jo noen år mer på baken. :thumbup:

 

Etter som jeg forstår så er det pga at EA ikke vil stille med premiepenger pga av fåe team at compon ikke blir noe av? For et såpass stort lan så burde det ikke være store problemene med å skaffe seg sponorpenger til premie fra en annen plass. :hmm:

 

Og det er sjelden at mix-team kommer på banen før siste uken før store lan.

Vanligvis er det også normalt å melde seg på på selve lanet, ikke før.

 

Får sikkert kritikk hos Fubar om at jeg ikke vet hva jeg snakker om, men bare spar deg for det.

Lenke til kommentar

Alle kan vel ikke få i pose å sekk :) crewet var kanskje litt for sein til å si i fra men herregud det skjer jo sikkert mega mye på det lanet! Spiller selv BF2142 og BF2 så jeg kan si jeg skjønner dere litt men samtidig som jeg syns dere overreagerer med å si at lanet er en fjasko når det ikke engang er ferdig. Ha et fint lan alle sammen som skal :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...