Gå til innhold

Porcupine Tree - Albumguide og diskusjon!

Whalecore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Åå, må prøve å komme meg dit! :D Dumt at det er på en torsdag, fredag f.eks. hadde vært mye bedre.

Skrevet (endret)

Oh yes, det blir to konsertar i år!

Takk for at du kjøpte billett(er) via Billettservice.

PORCUPINE TREE

OLE BULL SCENE

ons, 09.06.10 kl.21:00

Takk for at du kjøpte billett(er) via Billettservice.

NORWEGIAN WOOD TORSDAG

FROGNERBADET

tor, 10.06.10 kl.18:00

:wee:

Endret av Zeph
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Blir bare Bergen på meg og, orker ikke stresset med tog osv. hvis jeg kan slippe. Men å jeg ble så glad når de skulle spille i Bergen, hadde jeg virkelig ikke sett for meg. :p

Skrevet

Blir fly på meg, både fram og tilbake. Å ta tog er uaktuelt.

Får eg ein Oslo-tur, Mastodon-konsert og Raga Rockers-konsert med det same. Innandørskonsert er normalt betre enn festivalkonsert, det er eg enig i.

Skrevet

Da kan live-dvd forhåndsbestilles!

http://www.burningshed.com/store/porcupinetree/collection/169/add/2062/

large1723.jpg

Filmed in high definition and taken from two stunning concerts given by Porcupine Tree in Tilburg, The Netherlands, at the end of the Fear of a Blank Planet tour in October 2008, this standard edition of Anesthetize includes 130 minutes of Porcupine Tree in performance.

Directed by long-term PT visual collaborator, Lasse Hoile.

Preorder now - shipping May 24th 2010

large1688.jpg

Filmed in high definition and taken from two concerts given by Porcupine Tree at the end of the Fear of a Blank Planet tour in October 2008, this deluxe special edition includes a 130 minute concert film on both standard definition DVD and high definition Blu-Ray disc,

The package also includes two audio CDs of the entire live film soundtrack, alongside a bonus track not featured in the film.

Limited to 4,000 copies with a grey cover and 1,000 copies with a red cover, the special edition comes in a beautiful cloth bound hardback book featuring concert photography of the band taken over the last few years.

Ble grå special edition på meg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Blir vanlig her og, når er forresten billetter i hus :fun: Can't wait!

Skrevet

The Incident LE er jo muligens tidenes CD-utgivelse, sånn med tanke på utformingen og packaging. Absolutt nydelig for oss som liker å ha musikk fysisk i hylla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...