Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hei! Lurer på om noen vet om det eksisterer et skytespill, hvor man står og skal sikte på blink for så og skyte? Slik at man må lade selv også, sette i patroner, ta magasinet i pistolen/gæveret for så og sikte og skyte ? Americas Army sin treningsdel var jo grei, men tenkte mer på blinkskyting. Som en slags simulator. Noen som vet om noe?? Viktig at det er sanntidsvåpen som stammer fra nå tiden. Og at det er litt detaljert og grei grafikk!
Ståle Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Slik at man må lade selv også, sette i patroner, ta magasinet i pistolen/gæveret for så og sikte og skyte vil vel bli lite realistisk uansett. Hadde et simulator spill, men husker ikke helt hva det het. TopGun tror jeg, men er ikke helt sikker. Med det er gammel ihvertfall.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Slik at man må lade selv også, sette i patroner, ta magasinet i pistolen/gæveret for så og sikte og skyte vil vel bli lite realistisk uansett. Hadde et simulator spill, men husker ikke helt hva det het. TopGun tror jeg, men er ikke helt sikker. Med det er gammel ihvertfall. 9588589[/snapback] Top Gun ja. Men det er jo flyspill da http://tothegame.com/screenshot.asp?id=2481 Tenkte på en fyr som står og skyter. Hunting unlimited er jo bra, men utenom shooting range er det jo vilt man skyter på. :/
Ståle Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 TopShot var det det het ja http://www.cdaccess.com/html/shared/topshot.htm
Gunfreak Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hei! Lurer på om noen vet om det eksisterer et skytespill, hvor man står og skal sikte på blink for så og skyte? Slik at man må lade selv også, sette i patroner, ta magasinet i pistolen/gæveret for så og sikte og skyte ? Americas Army sin treningsdel var jo grei, men tenkte mer på blinkskyting. Som en slags simulator. Noen som vet om noe?? Viktig at det er sanntidsvåpen som stammer fra nå tiden. Og at det er litt detaljert og grei grafikk! 9588571[/snapback] prøv å skafff SWAT 1. halve spillet er bare skyte treing. samt litt sniper skyting osv. så nær simulator du kommer
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 TopShot var det det het ja http://www.cdaccess.com/html/shared/topshot.htm 9588622[/snapback] Stilig! Vet du om det finnest en demo av Top Shot ?? Hei! Lurer på om noen vet om det eksisterer et skytespill, hvor man står og skal sikte på blink for så og skyte? Slik at man må lade selv også, sette i patroner, ta magasinet i pistolen/gæveret for så og sikte og skyte ? Americas Army sin treningsdel var jo grei, men tenkte mer på blinkskyting. Som en slags simulator. Noen som vet om noe?? Viktig at det er sanntidsvåpen som stammer fra nå tiden. Og at det er litt detaljert og grei grafikk! 9588571[/snapback] prøv å skafff SWAT 1. halve spillet er bare skyte treing. samt litt sniper skyting osv. så nær simulator du kommer 9588623[/snapback] Swat 1 Finner det ikke på tothegame??
Gunfreak Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/SWAT_series
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/SWAT_series 9588705[/snapback] 1995. Tviler på det er i salg lenger
Ayb Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 (endret) Glem det Endret 27. september 2007 av GW
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Glem det 9588919[/snapback] http://media.pc.ign.com/media/690/690295/imgs_1.html Dette virker jo fint, men ser ingen som har det da
Reeve Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Dette kan være et meget dårlig forslag, men hva med Sniper Elite? Jeg har aldri prøvd det, og det eneste jeg vet er at du er en sniper, og når du skal skyte folk,, så må du beregne vind etc. og stille inn siktet etter det. Om det er noe realistisk på andre måter enn det vet jeg ikke...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Dette kan være et meget dårlig forslag, men hva med Sniper Elite? Jeg har aldri prøvd det, og det eneste jeg vet er at du er en sniper, og når du skal skyte folk,, så må du beregne vind etc. og stille inn siktet etter det. Om det er noe realistisk på andre måter enn det vet jeg ikke... 9590098[/snapback] Har spilt det, men er ikke på utkikk etter å drepe mennesker. Tenkte mer på baneskyting, slik som f.eks Xtreme Accuracy Shooting. men finner ingen demo av det
-sparks- Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Det finnes jo ett National Rifle Association spill for ps2, dette er ikke noe jeg vil anbefale though. Men ærlig talt, sjekk om det er noen skyteklubber i nærmiljøet ditt, å skyte 22' gevær eller pistol innendørs er ikke dyrt, og ganske underholdende i små mengder.
Janster Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Vel America's army has masse trenings greier du må igjennom før du kommer deg ut... Skyte tester etc etc... Janster
Kake24 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 (endret) Dette kan være et meget dårlig forslag, men hva med Sniper Elite? Jeg har aldri prøvd det, og det eneste jeg vet er at du er en sniper, og når du skal skyte folk,, så må du beregne vind etc. og stille inn siktet etter det. Om det er noe realistisk på andre måter enn det vet jeg ikke... 9590098[/snapback] Har spilt det, men er ikke på utkikk etter å drepe mennesker. Tenkte mer på baneskyting, slik som f.eks Xtreme Accuracy Shooting. men finner ingen demo av det 9590126[/snapback] Jeg fant denne siden hvor du kan laste ned demo og kjøpe spillet Xtreme Accuracy Shooting. Jeg har dessverre inegn erfaring fra den siden. EDIT: Jeg har ikke lest noe spessielt fra den første linken jeg ga deg, men jeg tror kanskje at demoen er en 30 min trial versjon av hele spillet Her er iallfall en trial versjon. Endret 28. september 2007 av Kake24
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Men ærlig talt, sjekk om det er noen skyteklubber i nærmiljøet ditt, å skyte 22' gevær eller pistol innendørs er ikke dyrt, og ganske underholdende i små mengder. 9590409[/snapback] Går allerede på skytetrening Dette kan være et meget dårlig forslag, men hva med Sniper Elite? Jeg har aldri prøvd det, og det eneste jeg vet er at du er en sniper, og når du skal skyte folk,, så må du beregne vind etc. og stille inn siktet etter det. Om det er noe realistisk på andre måter enn det vet jeg ikke... 9590098[/snapback] Har spilt det, men er ikke på utkikk etter å drepe mennesker. Tenkte mer på baneskyting, slik som f.eks Xtreme Accuracy Shooting. men finner ingen demo av det 9590126[/snapback] Jeg fant denne siden hvor du kan laste ned demo og kjøpe spillet Xtreme Accuracy Shooting. Jeg har dessverre inegn erfaring fra den siden. EDIT: Jeg har ikke lest noe spessielt fra den første linken jeg ga deg, men jeg tror kanskje at demoen er en 30 min trial versjon av hele spillet Her er iallfall en trial versjon. 9591547[/snapback] Det der funket, men vil skyte med pistoler, ikke rifler. Eller, greit om det er begge deler, men først og fremst håndvåpen
Reeve Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Dra på en skytebane da vel! Og skyt med ekte våpen. Det er mye gøyere Kanskje du kan begynne med en 50 kaliber Desert Eagle? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå