GreenBeret Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Hei! Jeg sitter på et 1,5 år gammelt ABIT KR7A-raid kort, men en dag jeg skulle inn BIOS for å gjøre noen insillinger var BIOSen min bare en liten blå strek nederst på skjermen!! Prøvde å flashe BIOSen min men det ble ikke noe bedre, lurte på om noen her har noen gode forslag.. Da hadde jeg blitt veldig glad
DevianX Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 last ned nyeste bios og prøv igjen å flashe. Eller kan du resette bios battery som man sier på fagspråket. hehe. Tror dette skal hjelpe! Lykke til!
Tankakern Skrevet 21. januar 2003 Skrevet 21. januar 2003 Klassisk problem.. har du en vifte i nærheten av bios, spesielt av merket Papst? Snakker ikke om CPU-vifte eller hovedkort-vifte, men noen andre vifter... I så fall, så koble dem ut. Da kommer du inn i BIOS. Papst-vifter er berykta for interference....
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Vedder min venstre nøtt på at du har Silent twin cpu vifte..?
y.d. Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Hadde samme problemet på mitt MSI K7N2. Etter søk på dette eminente forumet, koblet jeg min nye Enermax kabinettvifte fra hovedkortkontakten og rett på kabel fra strømforsyningen. Da var problemet borte.
Llandari Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Klassisk problem.. har du en vifte i nærheten av bios, spesielt av merket Papst? Snakker ikke om CPU-vifte eller hovedkort-vifte, men noen andre vifter... I så fall, så koble dem ut. Da kommer du inn i BIOS. Papst-vifter er berykta for interference.... Kan dette være grunne til at jeg ikke får flashet biosen på mitt KG7-RAID også? Får vel nesten teste...
TRS Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Vedder min venstre nøtt på at du har Silent twin cpu vifte..? Og hva gjør du om han ikke har det da??
aurstad Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Vedder min venstre nøtt på at du har Silent twin cpu vifte..? Og hva gjør du om han ikke har det da?? Vel jeg har da enda min høyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå