Gå til innhold

Hvor mange handlevogner i Norge`?


jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får finne ut hvor mange butikker de forskjellige kjedene som vanligvis tilbyr handlevogner har i norge (rimi, rema, kiwi, ikea osv), så gå til nærmeste av de diverse butikkene og telle hvor mange handlevogner de har og gange med antall butikker de har og legge summen fra de forskjellige kjedene sammen. Da vil du få ett tall som sikkert ikke er riktig, men det er nok ingen oversikt eller mulig å finne ett nøyaktig tall. Men husk å legge til én handlevogn på det endelige tallet, for jeg har sett at det ligger en ved en parkeringsplass i ett boligfelt på furuset.

Lenke til kommentar
Du får finne ut hvor mange butikker de forskjellige kjedene som vanligvis tilbyr handlevogner har i norge (rimi, rema, kiwi, ikea osv), så gå til nærmeste av de diverse butikkene og telle hvor mange handlevogner de har og gange med antall butikker de har og legge summen fra de forskjellige kjedene sammen. Da vil du få ett tall som sikkert ikke er riktig, men det er nok ingen oversikt eller mulig å finne ett nøyaktig tall. Men husk å legge til én handlevogn på det endelige tallet, for jeg har sett at det ligger en ved en parkeringsplass i ett boligfelt på furuset.

9565823[/snapback]

 

 

Butikkene i en kjede har da ulik storlek, og selvsagt ulik menge med handle-vogner. Og tror det ligger mer handle-vogner rund på boligelt ol. en noen vet om ;)

Lenke til kommentar

Gjør det til ditt livs oppgave å finne ut dette. Gå ut på landeveien i største Forrest Gump-stil, gå fra by til by, bygd til bygd, tell hver eneste handlevogn i hver eneste butikk. Spør folk om de har sett handlevogner som ligger slengt utenom butikker.

 

Jeg vil slå følge med deg når du kommer forbi Trøndelag og hjelpe deg! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...