Gå til innhold

Beste skjermkort for spill og filmtitting??

johndoe144

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe meg et ATI Radeon 9700 PRO.

Er dette kortet fremdeles det beste for spilling?

Eller er de nye Matrox Parhelia bedre? Kan jeg

trygt kjøpe kort nå, eller er det noen sinnsyke

nyheter rett rundt hjørnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Radeon 9700Pro er "kongen på haugen", og vil antakelig være det enda et par måneder fremover. Så har du pengen, er det bare å løpe og kjøpe :wink:

Skrevet

Vil Geforce FX knuse 9700 pro? Så linken, men er ikke helt inne i alle disse tekniske spesifikasjonene... Lurer på om prisen på 9700 pro vil synke når FX kommer?

Skrevet

Altså, prisen vil kanskje synke litt. ATI kommer også med nye kort i den nærmeste fremtid, men slik vil det komme til å bli fremover. Skal du vente på det beste må du vente lenge.

Skrevet

Matrox Parhelia er vel fortsatt den beste løsningen til fler-skjerm spilling da (3x), selv om den ikke spøtter ut mest fps.

Skrevet

Alt er vel det samme. Er ikke 100% sikker på at de har gått ut av produksjon. Du får jo tak i det på komplett, men de har ikke akkurat lagrene fulle....

Skrevet
De sier GF FX vil passere 9700 PRO i ytelse, men om det kommer til å knuse det vet jeg ikke...

I følge en pressemelding skal Fx kortet, få en

ytelse som skal slå Radeon med 40% i enkelte ting.

Mvh,Stian

Skrevet

RD-RAM er nok på vei ut, men minnebrikkene er fortsatt i produksjon og det kommer nok til å være brikker tilgjengelig en stund enda. Tror likevel DDR er å foretrekke...

- Judaz -

Skrevet

Vis du skal kjøpe nytt skjermkort nå for tiden og SKAL ha det beste så kan du vente til ut i februar på GeForce FX. Som sagt er det ganske bedre enn Radeon 9700....meeeen eg vil tro at du med eit 9700 kort klarer deg fint til de fleste spill viss du har tilstrekkelig CPU or ram.

det er det som er så irriterende med hardware, det er ALRDI eit godt tidspunkt å kjøpe på (kanskje uteom ved tilbud). Det er alltid noe bedre rett rundt hjørnet. Når eg skal ha noe nytt kjøper eg det stort sett med en gang. Jo lengre eg venter jo meir i tvil blir eg om det er lurt.

Om ikkje prisene faller dramatisk blir fremdeles FX kortet omtrent tusenlappen dyrere enn 9700.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...