Gå til innhold

Two Worlds er årets RPG

Anbefalte innlegg

Skrevet
Likte Two Worlds helt til jeg merka at det ble mindre og mindre mindre (osv) utfordrende :p

9568512[/snapback]

Det er motsatt her hehe.

Nå stacker jeg ikke så mye våpen og armor, flere som sier å stacke x15 et våpen blir det alt for lett.

Får passe med bank nå, sikkert fordi jeg ikke stacker så mye. Håper det kommer en patch som fikser det ikke er lov å stacke mere enn x5 eller noe sånt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter over 5 spilletimer i boka så har jeg fortsatt mye å utforske.

Two Worlds er gigantsik stort, og det er flott :)

La til hele kartet ved å legge ut 2 bilder.

107386.jpeg

Endret av VistaGames
Skrevet (endret)

Her er noen flere bilder jeg har tatt.

Slår av en prat

107491.jpeg

Mye folk i byene

107493.jpeg

En som selger diverse ting

107494.jpeg

En by i bakgrunnen

107496.jpeg

Smil til kamera

107499.jpeg

Endret av VistaGames
Skrevet

vart skuffa jeg :\ trodde grafikken skulle være bedre for og være ærlig. menne kunne godt tenkt meg og prøve Xbox360 versjonen og se om det er no bedre der.

Skrevet
For min del ødelag "pray tell" spillet, klarte ikke høre på det. ;p Og generelt elendig voice-acting.

9573871[/snapback]

Samme for meg, ble rett og slett sur, stemmer i et RPG-spill skal ikke være dårlig, det er det som bygger opp karakteren og stemingen.

Skrevet
vart skuffa jeg :\  trodde grafikken skulle være bedre for og være ærlig. menne kunne godt tenkt meg og prøve Xbox360 versjonen og se om det er no bedre der.

9576173[/snapback]

Grafikken er slett ikke dårlig. Se bildene over.

Skrevet
vart skuffa jeg :\  trodde grafikken skulle være bedre for og være ærlig. menne kunne godt tenkt meg og prøve Xbox360 versjonen og se om det er no bedre der.

9576173[/snapback]

Grafikken er slett ikke dårlig. Se bildene over.

9578048[/snapback]

Selvfølgelig kan man hakke på grafikken. Kommer jo helt ann på personlig preferanser.

Jeg synes heller ikke grafikken i spillet var noe å hoppe i taket for. Elendige animasjoner, veldig "grov" og lite brushet grafikk.

Men som sagt. Kommer jo ann på hva man sjølv syns er fint/stygt.

Skrevet

Sitter her å lurer på om jeg ska kjøpe det..

Men lurer på et par ting.

1. Er det multiplayer

(Hvis nei, så glem de neste spm.:p)

2. Hvordan er multiplayer delen

3. Spiller jeg med samme person jeg har laget i singelplayer delen, i multiplayer-delen.?

Skrevet
Sitter her å lurer på om jeg ska kjøpe det..

Men lurer på et par ting.

1. Er det multiplayer

(Hvis nei, så glem de neste spm.:p)

2. Hvordan er multiplayer delen

3. Spiller jeg med samme person jeg har laget i singelplayer delen, i multiplayer-delen.?

9580258[/snapback]

Ja det er MP, men jeg har vært opptatt med SP delen.

Du spiller med egen person i MP.

Skrevet (endret)
Two Worlds må være det DÅRLIGSTE rpg spillet i år.

Nice bilder. :p

9580442[/snapback]

Utrolig at det går å være så negativ til spillet.

Har nå spilt over 20 timer (+- loading) og jeg klarer faktisk ikke å legge det fra meg.

Heldigvis er vi alle forskjellige, for jeg er en av de som liker TW.

Har ikke kost meg så mye siden jeg spilte Morrowind, det sier litt.

Har kommet ned til hovedstaden og den turen var et skikkelig eventyr.

Endret av VistaGames
Skrevet

Alltid trodd at Two Worlds ble årets flopp jeg men, alle kritiserte jo det når det lanserte. Ufattelig bugs og de brukte fremdeles sprites som effekter noe jeg personlig ikke har sett siden 10 år tilbake.

Skrevet

Har dessverre ikke prøvd spillet, men har det dyp historie eller godt gameplay er det vel bare å glemme grafikken, hvorfor skulle Wii ha en stor tilhengererskare hvis grafikken "made the game", hvis dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet (endret)

Jeg gir opp dere, bare syting.

Grafikken, storyen og spillet generelt synes jeg er flott.

Sitter ikke her og overtaler meg selv eller prøve å overtale noen av dere til å like TW.

Skulle tro de som likte Morrowind ville like det her.

Jeg mener det ikke er perfekt, men garantert et av de bedre RPG spillene jeg har spilt.

For meg er dette årets RPG spill.

Endret av VistaGames
Skrevet

Det er årets RPG, men året er ikke slutt, og The Witcher kommer i oktober(?), gleder meg enormt til det. Ser ut som Two Worlds, men bare litt bedre gjennomført tror jeg, vi får se.

Skrevet (endret)

Det er årets RPG, men året er ikke slutt, og The Witcher kommer i oktober(?), gleder meg enormt til det. Ser ut som Two Worlds, men bare litt bedre gjennomført tror jeg, vi får se.

9584456[/snapback]

Har sett video og lest litt om The Witcher, virker litt mere som Action-RPG i stedet for ren RPG spill.

Endret av VistaGames
Skrevet

9584456[/snapback]

Har sett video og lest litt om The Witcher, virker litt mere som Action-RPG i stedet for ren RPG spill.

9584517[/snapback]

Det er et A-RPG, men selv om det er det så synes jeg det topper Two Worlds i valgmuligheter av karakteren/stemning/fighting ut i fra reviews, men det får man se når spillet kommer, siden erfaringer er forskjellig.

Hvis det bare skal være en ren RPG tittel så vinner vel selvsagt Two Worlds, siden det ikke har hatt noen konkurranse i år som jeg husker, blir som å si at Zelda til Wii var årets Wii-spill, doh!

Totalt er det godt over 150 ulike ferdigheter du kan spesialiserer deg i, men det er bare mulig velge 60 av disse om gangen. Det betyr at ulike spillere vil få veldige unike Geralt-er, og dermed vil også spillopplevelsene skille seg fra hverandre.

Du utvikler karakteren din ved å tjene erfaringspoeng, for så å gå opp i nivå – slik som er vanlig i de aller fleste rollespill. På de laveste nivåene kan du bygge på dine bronseferdigheter, litt lengre opp blir dette til sølv og på de øverste nivåene kan du sette i sving gullferdigheter. Dette høres kanskje litt rart ut, men så ut til å fungere helt sømløst i praksis.

Nøyaktig hvor stor verdenen er, fikk jeg ikke vite, men 50 til 100 timers spilletid sier vel sitt. Dette er store greier, med et nesten endeløst antall oppdrag.

Alle som har spilt Baldur's Gate 1 og 2 husker med glede tilbake på stemmegivningen, slik som dverger med skotsk aksent. Utviklerne av The Witcher ser også ut til å ha disse spillene friskt i minne, for dialogen vi fikk oppleve i spillet var midt i blinken. Best av alt, stemmegivningen gjøres på en troverdig måte.

Gleder meg uansett, ser ikke mye forskjell ifra de to spillene, untatt at The Witcher har mer fokus på slossingen, da det er 2 faste(forskjellige) sverd tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...