Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Huff dette ble en DYR dag... :blush:

Både på netshop, og igjennom forumselgere.

 

Noen som kan råde meg til ett bra htpc mb ? da jeg ikke klarte å holde meg unna cooltec-kabinettet :dribble::dribble::dribble:

 

Ei, gibabyte-kainettet, min kone kommer til å se forskjell = kverke meg :hmm:

 

Megleren

Endret av megleren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått en mer positiv følelse av Netshop etter denne Eksplosive Tirsdagen...  Føler med de i forhold til sprengt serverkapasitet osv... De gjør sikkert så godt de kan.  Men fikk ikke mer lyst til å handle der allikevel gitt.  Jeg har mer sans for Amentio.  Billigere enn Netshop på så og si alt og bedre på service etter min erfaring.

9575764[/snapback]

Må si meg litt enig. Fikk litt småsure svar da jeg sendte mail til de, samt at jeg også heller ikke fikk svar på det jeg ønsket!

Lenke til kommentar

Shure E2c til 480 og Keysonic tastatur til 95, frakt er det ikke sikkert jeg må betale, selv om jeg får det tilsendt (sendes muligens sammen med retur på pc). Kjøpte en hel del annet, men fikk kalde føtter når jeg tenkte meg om. Brukt altfor mye penger i det siste, og siden jeg ikke jobber må jeg passe på å holde kapitalen oppe. =)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med den EKL V8 CPU kjøleren? Lurer på om det er enkelt å disable LED diodene på den. Tenker på å kjøre den på en eldre P4 socket 478 2,0Ghz maskin, og ta antar jeg at man rett og slett nesten ikke trenger å sette på vifta en gang med en heatpipe kjøler av de dimensjonene selv om det ikke er all verdens luftflyt i det gamle Chieftec Dragon kabinettet.

 

Så om noen har kommentarer eller erfaring så fint å få tilbake melding, vurderer å slenge med den sammen med de andre ordrene.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...