Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med den EKL V8 CPU kjøleren? Lurer på om det er enkelt å disable LED diodene på den. Tenker på å kjøre den på en eldre P4 socket 478 2,0Ghz maskin, og ta antar jeg at man rett og slett nesten ikke trenger å sette på vifta en gang med en heatpipe kjøler av de dimensjonene selv om det ikke er all verdens luftflyt i det gamle Chieftec Dragon kabinettet.

 

Så om noen har kommentarer eller erfaring så fint å få tilbake melding, vurderer å slenge med den sammen med de andre ordrene.

 

Takker på forhånd.

9575871[/snapback]

Vell, det er vell bare å slenge på, det er verdt et forsøk så billig som den er nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med den EKL V8 CPU kjøleren? Lurer på om det er enkelt å disable LED diodene på den. Tenker på å kjøre den på en eldre P4 socket 478 2,0Ghz maskin, og ta antar jeg at man rett og slett nesten ikke trenger å sette på vifta en gang med en heatpipe kjøler av de dimensjonene selv om det ikke er all verdens luftflyt i det gamle Chieftec Dragon kabinettet.

 

Så om noen har kommentarer eller erfaring så fint å få tilbake melding, vurderer å slenge med den sammen med de andre ordrene.

 

Takker på forhånd.

9575871[/snapback]

Du kan jo bytte vifta, og evt stikke en skrutrekker nedi diodene og vri litt :p

Lenke til kommentar

Sennheiser Headset PC 161

Noctua NF-S12-1200, 120mm Vifte

Logitech diNovo Edge

Corsair strømforsyning 620W

Linksys WUSB54GC Trådløst USB2.0 adapter

 

Dette ble min kjøpsliste. Mangler Q6600 som dessverre ikke kom flere ganger enn en gang og i det tidspunktet var ikke jeg hjemme. De var heller ikke villige til å selge den rimeligere etter tiden hadde gått ut, men jeg for vel se meg fornøyd for det :) Tydeligvis mange som ikke har fått noe i det hele tatt

Lenke til kommentar
Hva var prisen på Q6600?

9575948[/snapback]

Tror den var 1795,- Ikke helt sikker.

9575969[/snapback]

stemmer det

9575975[/snapback]

jeg å ville ha :ohmy:'

 

bare meg netshop spamer på mail adressene mine?

 

Først var hadde jeg en hotmail adresse, så mangla jeg plutslig email i systemet. Så fikk jeg lagt inn gmailen min (lille flinke stian gjore det)

Nå får jeg ordrebekreftelse og alt fra netshop dobbelt opp :roll:

skall godt gjøres og rote den bort nå :p hehe...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Du kan jo bytte vifta, og evt stikke en skrutrekker nedi diodene og vri litt :p

9575923[/snapback]

 

hehe, tror nok at jeg skal få knekt diodene på en eller annen måte ja! Med fagskole elektronikk på utdanningen så vet man hvordan man skal ta vare på elektronikk, men også hvordan man skal "drepe" den også. hehe ;)

 

Slenger med en slik kjøler jeg, til 95kr så kastes den etter en. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...