LucarioX Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 (endret) Ville ikke sett bortifra at IE7 finner veien til 360`n i høstoppdateringen.. 9557787[/snapback] Det hadde vært perfekt! Endret 23. september 2007 av LucarioX
Laland Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Nuvel.. Håper mer på Firefox jeg da, uansett at det aldri skjer!
Litraphy Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Nuvel.. Håper mer på Firefox jeg da, uansett at det aldri skjer! 9557815[/snapback] Det skjer i hvertfall ikke nei Blir nok IE hvis det blir noe som helst.
LucarioX Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Vel spiller egentlig ikke noen rolle om det blir FF, IE eller Opera for meg, men det blir vel IE siden MS lager det
Novocaine Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Ikke for å hijacke tråden, men hva er det som skjer med at oss kidz skal få msn på boksen? Er det spekulasjoner, rykter eller offisielt? Ingen begrensninger heller?
Lakus Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Sålenge mailen gamertaggen din er registrert på var under 18 i det øyeblikket du registrerte den, så kan man ikke bruke MSN per dags dato. Dette skal visstnok bli fikset i Høstoppdateringen som kommer Oktober/November
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 (endret) Sålenge mailen gamertaggen din er registrert på var under 18 i det øyeblikket du registrerte den, så kan man ikke bruke MSN per dags dato. Dette skal visstnok bli fikset i Høstoppdateringen som kommer Oktober/November 9560783[/snapback] Er det ingenting man kan fikse via "family settings" i fanen til høyre? on topic: har bestillt tastaturet. blir spennende å se hvordan det fungerer Endret 23. september 2007 av Slettet+32asd4f
Lakus Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Sålenge mailen gamertaggen din er registrert på var under 18 i det øyeblikket du registrerte den, så kan man ikke bruke MSN per dags dato.
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 fikk tastaturet og Spartan-kontrollen i dag. herlig tastatur tok ikke lang tid å bli vant med. kontrollen hadde glatt overflate i stedet for ruglete som er vanlig. (PM meg hvis noen trenger en, nesten ubrukt, sort kontroll)
Nerdepappa Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Her har dem pluket den fra værandre Åpen Chatpad
Lakus Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hva er så gøy med å åpne alt og enhver? Ser det på alle sider rundt omkring for tiden. Jeg skal åpne en Tekoker og presentere det som noe vanvittig stort og viktig.
Litraphy Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hva er så gøy med å åpne alt og enhver? Ser det på alle sider rundt omkring for tiden.Jeg skal åpne en Tekoker og presentere det som noe vanvittig stort og viktig. 9588807[/snapback] Enig med deg der. Jeg finner egentlig sånne "åpne <sett inn populært produkt>" artikler ufattelig uinteressante. Jeg kan ikke forstå at det er noen som kan ha interesse av å se innsiden på sånt. Kan absolutt forstå det med en pc, for å se hvordan ting er satt opp. Jeg kan til og med gå så langt med å forstå hvor det er interessant å se hva som skjuler seg på innsiden av en konsoll.. Men ting som tastaturer, kontrollere og slikt skjønner jeg meg ikke på. Yay, åpne guitar hero gitaren min. Sjekke om det er noe heftig elektronikk i den..
scribbleh Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 det er helt sikkert de som synes det er interessant å se innsiden på kontroller og tastaturer og sånt også.
Litraphy Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 det er helt sikkert de som synes det er interessant å se innsiden på kontroller og tastaturer og sånt også. 9592393[/snapback] Det er folk som tenner seksuelt på trær også, men det betyr ikke at folk flest gjør det, og/eller er interessert å vite noe som helst om det.
scribbleh Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 litt drøyt å sammenligne folk som tenner seksuelt på trær med folk som finner det interessant å se hvordan ting er laget.
Zarge Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Hva er så gøy med å åpne alt og enhver? Ser det på alle sider rundt omkring for tiden.Jeg skal åpne en Tekoker og presentere det som noe vanvittig stort og viktig. 9588807[/snapback] Enig med deg der. Jeg finner egentlig sånne "åpne <sett inn populært produkt>" artikler ufattelig uinteressante. Jeg kan ikke forstå at det er noen som kan ha interesse av å se innsiden på sånt. Kan absolutt forstå det med en pc, for å se hvordan ting er satt opp. Jeg kan til og med gå så langt med å forstå hvor det er interessant å se hva som skjuler seg på innsiden av en konsoll.. Men ting som tastaturer, kontrollere og slikt skjønner jeg meg ikke på. Yay, åpne guitar hero gitaren min. Sjekke om det er noe heftig elektronikk i den.. 9591263[/snapback] Er vel like uinteressant at dere gidder å begynne å diskutere det!
RRhoads Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Angående den åpne 'sett inn avansert dings' her: Dette er som regel helt uinteressant for meg helt til jeg trenger å vite hvordan noe ser ut inni. Noen ganger kan det være greit å vite hvordan noe ser ut inni før man åpner det selv. Husker jeg skulle åpne g5-musa mi og rengjøre hjulet, og da hjalp det faktisk å google litt etter beskrivelse på dette. Det kan jo hende at det at dette tastaturet også blir slitt en gang, og da er det alltid greit å kunne åpne det for å se hvor problemet ligger
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Sålenge mailen gamertaggen din er registrert på var under 18 i det øyeblikket du registrerte den, så kan man ikke bruke MSN per dags dato. Dette skal visstnok bli fikset i Høstoppdateringen som kommer Oktober/November 9560783[/snapback] helt utrolig av microsft at man kan spille på xbox live og betale dette med visa. og samtidig IKKE kunne chatte når man er under 18 år er helt uforståelig.
TheCooler Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 helt utrolig av microsft at man kan spille på xbox live og betale dette med visa.og samtidig IKKE kunne chatte når man er under 18 år er helt uforståelig. 9649912[/snapback] Nå må man jo ikke ha Visa for å betale for Live da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå