Ezzpena Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 (endret) Hei, jeg har kjøpt meg en ny pc (acer aspire 5920g), jeg er en ivrig css gamer, men når jeg startet opp spillet så la jeg merke til at ting begynner å skinnne når de kommer langt unna, spesielt vist det er mørk. I tilleg er ting mye lysere og uklart når jeg er inngame en når jeg ser på et bilde jeg har tatt printscreen av ingame. Jeg har reinstalert css og prøvd flere forskjellige configer. er det noe med instillengene på skjermen og i så fall hvilke?? på forhånd takk.. vist du ser på de kassene som står i selve ct spawn og på våpnene som ligger på bakken ser du det... Endret 27. september 2007 av Ezzpena
Kezza Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Hei, jeg har kjøpt meg en ny pc (acer aspire 5920g), jeg er en ivrig css gamer, men når jeg startet opp spillet så la jeg merke til at ting begynner å skinnne når de kommer langt unna, spesielt vist det er mørk. I tilleg er ting mye lysere og uklart når jeg er inngame en når jeg ser på et bilde jeg har tatt printscreen av ingame. Jeg har reinstalert css og prøvd flere forskjellige configer. er det noe med instillengene på skjermen og i så fall hvilke?? på forhånd takk.. vist du ser på de kassene som står i selve ct spawn og på våpnene som ligger på bakken ser du det... 9549552[/snapback] Er ikke det bare bra da? Du ser jo folk bedre når kassene er litt hvit
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Skal ikke være sånn, så, Nei, det er ikke bra.
Ezzpena Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Hei, jeg har kjøpt meg en ny pc (acer aspire 5920g), jeg er en ivrig css gamer, men når jeg startet opp spillet så la jeg merke til at ting begynner å skinnne når de kommer langt unna, spesielt vist det er mørk. I tilleg er ting mye lysere og uklart når jeg er inngame en når jeg ser på et bilde jeg har tatt printscreen av ingame. Jeg har reinstalert css og prøvd flere forskjellige configer. er det noe med instillengene på skjermen og i så fall hvilke?? på forhånd takk.. vist du ser på de kassene som står i selve ct spawn og på våpnene som ligger på bakken ser du det... 9549552[/snapback] Er ikke det bare bra da? Du ser jo folk bedre når kassene er litt hvit 9551206[/snapback] problemet er jo at folka som spiller også blir sånn så jeg greier ikke se forskjellen på de når de er på morke steder... jeg har prøvd å koble PC-en til en ekstern skjerm men det hjalp ingenting på skinninga så det er nokk noe med oppsettet i cs/PC-en
chokke Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hvordan innstillinger har du på source? Trodde sånn skyggelegging var fordi du har en av konfigureringene ganske lavt, og utifra bildet ser det ut som mange innstillinger stå på lavt.
Ezzpena Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Hvordan innstillinger har du på source? Trodde sånn skyggelegging var fordi du har en av konfigureringene ganske lavt, og utifra bildet ser det ut som mange innstillinger stå på lavt. 9558741[/snapback] har prøvd å sette alt på maks men det er like ille..
Ezzpena Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Ingen som har noen forslag til hvordan jeg får fikset det?
Winydancer Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 SEr ut som den skyggen blir fucket. Prøv å slett mapet og gå så innpå en server som har det og download det på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå