Gå til innhold

ting skinner på avstand, css (løst)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har kjøpt meg en ny pc (acer aspire 5920g), jeg er en ivrig css gamer, men når jeg startet opp spillet så la jeg merke til at ting begynner å skinnne når de kommer langt unna, spesielt vist det er mørk. I tilleg er ting mye lysere og uklart når jeg er inngame en når jeg ser på et bilde jeg har tatt printscreen av ingame.

Jeg har reinstalert css og prøvd flere forskjellige configer.

er det noe med instillengene på skjermen og i så fall hvilke??

på forhånd takk.. :)

vist du ser på de kassene som står i selve ct spawn og på våpnene som ligger på bakken ser du det...

post-131374-1190471298_thumb.jpg

Endret av Ezzpena
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har kjøpt meg en ny pc (acer aspire 5920g), jeg er en ivrig css gamer, men når jeg startet opp spillet så la jeg merke til at ting begynner å skinnne når de kommer langt unna, spesielt vist det er mørk. I tilleg er ting mye lysere og uklart når jeg er inngame en når jeg ser på et bilde jeg har tatt printscreen av ingame.

vist du ser på de kassene som står i selve ct spawn og på våpnene som ligger på bakken ser du det...

9549552[/snapback]

Er ikke det bare bra da? Du ser jo folk bedre når kassene er litt hvit

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Skal ikke være sånn, så, Nei, det er ikke bra. :p

Skrevet

9549552[/snapback]

Er ikke det bare bra da? Du ser jo folk bedre når kassene er litt hvit

9551206[/snapback]

problemet er jo at folka som spiller også blir sånn så jeg greier ikke se forskjellen på de når de er på morke steder...

jeg har prøvd å koble PC-en til en ekstern skjerm men det hjalp ingenting på skinninga så det er nokk noe med oppsettet i cs/PC-en

Skrevet

Hvordan innstillinger har du på source? Trodde sånn skyggelegging var fordi du har en av konfigureringene ganske lavt, og utifra bildet ser det ut som mange innstillinger stå på lavt.

Skrevet
Hvordan innstillinger har du på source? Trodde sånn skyggelegging  var fordi du har en av konfigureringene ganske lavt, og utifra bildet ser det ut som mange innstillinger stå på lavt.

9558741[/snapback]

har prøvd å sette alt på maks men det er like ille..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...