Gå til innhold

Emoer - hvorfor kutte seg?


Anbefalte innlegg

Hei, detter er ikke en negativ post - bare så det er sagt.

Emoer kan sikkert være helt greie folk, men det er en ting jeg ikke kan skjønne...

 

Hvorfor kutte seg?

 

hva er meningen med å være selvdestruktiv?

 

er det noen spesiell grunn?

 

Emo - må det være depressivt?

 

 

Btw - moderatorer: hvorfor er det ikke et forum for diskusjon av ulike musikkstiler/arter?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du får vondt produserer hjernen et stoff som delvis omdannes til et morfin-lignende stoff i levra eller noe sånt. Og dette stoffet er som dop og dessuten avhengighetsskapende. Så hvis du er tung til sinns så hjelper det faktisk (ifølge teorien ihvertfall).

9558193[/snapback]

 

blør du i større mengder slipper kroppen et stoff som roer deg ned "lavere puls" altså at du blør saktere et automatisk forsvar kroppen har... men nå skal jeg ikke lekke mr rette opp blablabla

 

kutte er en type dope måte for å si det på en måte andre kuter seg pga de glemmer den mentale smerten og konsentrerer seg om den fysiske smerten når de har kuttet seg,

 

og når det kmr til emoer er det tro det eller ei en livsstil for de.. en mote om du vil.. ja kan si det ærlig og dette ville jeg også sagt hadde jeg kommet i diskusjon med en ekte emo irl, de som følger en bestemt mote og den moten krever at du skal være deppa og ikke prøve å være glad når du faktisk får de få skansene her i livet til å være glad er udiskuterbart idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...