Gå til innhold

In Flames i studio med nytt album!

Reached

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp på www.Inflames.com at de nå er i studio med innspillingen av deres nye album. Noen som vet om et sted man kan finne mer informasjon om dette, og hvordan tror dere stilen i dette albumet vil bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah, har hørt på en av de nye låtene og det ble som jeg hadde forventet. Værre enn Come Clarity. Det er sykt hvor mye bandet har tapt seg etter STYE. Dette blir garantert bandets værste plate.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke at Come Clarity var en dårlig plate. Den var ikke som forventet, og det var en annen stil, men ingen dårlig plate. Come Clarity viser et modent band, men fans faller ofte av når et band endrer stilretning. Det er fullt forståelig...

Skrevet
Bah, har hørt på en av de nye låtene og det ble som jeg hadde forventet. Værre enn Come Clarity. Det er sykt hvor mye bandet har tapt seg etter STYE. Dette blir garantert bandets værste plate.

9540396[/snapback]

Helt enig. Føler ikke det er samme bandet som har laget Whoracle og Come Clarity. :l

Skrevet

In Flames har kanskje ikke tapt seg i like stor grad som Metallica for noen, men i mine øyne så er GDM heltene mine døde for lengst når det kommer til nye album.

Lenge leve The Jester Race!

og de andre kramgoda låtarna.

Skrevet

Adder siden til bookmarks jeg :) Men hørte den nye sangen og synes den er bra men er i enig i at de har tapt seg i kvalitet og går for en anne type stil. Likte bedre Reroute to remain, Soundtrack to your escape, Clayman og Colony.

Skrevet (endret)

Den nye sangen trengte ikke en gang tjue sekunder på å ta fra meg håpet om et brukbart album.

EDIT: Refrenget er jo helt forferdelig.

Endret av Loerand
Skrevet

Den nye låta var grei den men refrenget var bare ekkelt. Liker Come Clarity godt selv og syntes clean-vocalen på refrengene der var mye bedre ihvertfall.. Nå fikk jeg et mer alternativ-rock lignende inntrykk av det nye albumet dessverre..

Skrevet

Den nye låten var ikke akkurat så veldig bra, men blir sikkert bedre når den blir ferdig laget. Jeg forsto det slik at den ikke er helt ferdig.

Hadde håpt på et album som er som clayman eller reroute to remain.

Skrevet

Likte godt Come Clarity jeg, men de gamle albumene var bedre.

Likte ikke helt den nye sangen, men tror ikke det er sangen som blir albumets "hit" heller.

Skrevet

Det er Abnegation som er den nye sangen? Ingen killer-låt akkurat, men helt grei i mine ører. Come Clarity har to gode sanger på skiva så jeg håper virkelig at jeg må bruke minst to hender for å telle gode låter på den nye skiva som kommer.

Skrevet

Jeg tror ikke den nye plata blir like god som i In Flames' glansperiode, albumene STYE og RtR. De tapte seg litt etter det, men Come Clarity var på ingen måter et dårlig album. Har hørt Abnegation og synes det høres lovende ut. Gleder meg til det kommer og kommer til å kjøpe det.

Skrevet

Bare lurer på hva striden mellom ''gamle'' og ''nye'' In Flames egentlig går ut på.

Nekter en del av fansen In Flames til å utvikle seg til et mer mainstream sounds?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...