Gå til innhold

Hvordan funker det med FullHD og xbox 360?


Northland

Anbefalte innlegg

Går alt etter planen kommer det en 47" FullHD på plass her om ikke lenge. Hvordan funker dette sammen med 360? Om jeg har forstått det rett kjører 360 kun 720p over komponent? Om jeg setter innstillingene på 360`en til f.eks 1080p hva skjer da?

 

EBgames har vell enda tilbudet om å bytte inn xboxen mot en elite. Bør jeg vurdere å gjør dette pga at jeg da får HDMI? Blir bilde merkbart bedre gjennom HDMI på en FullHD tv? Eller er alt egentlig samme grøten? :p

Vet mangen av dere kan dette myyye bedre en meg, så hadde blitt takknemlig for noen tips! Det hadde vært supert!

Kanskje jeg kan lære litt i samme slengen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går alt etter planen kommer det en 47" FullHD på plass her om ikke lenge. Hvordan funker dette sammen med 360? Om jeg har forstått det rett kjører 360 kun 720p over komponent? Om jeg setter innstillingene på 360`en til f.eks 1080p hva skjer da?

 

EBgames har vell enda tilbudet om å bytte inn xboxen mot en elite. Bør jeg vurdere å gjør dette pga at jeg da får HDMI? Blir bilde merkbart bedre gjennom HDMI på en FullHD tv? Eller er alt egentlig samme grøten? :p

Vet mangen av dere kan dette myyye bedre en meg, så hadde blitt takknemlig for noen tips! Det hadde vært supert!

Kanskje jeg kan lære litt i samme slengen! :)

9536600[/snapback]

skal du se forskjell på 1080p og 720p så burde du ha en projektor.Du vil ikke se forskjell på en 42" hvis du ikke sitter en halv meter ifra.Mange som "driter" seg ut når de kjøper en 42" 1080p da de kan få samme tv med 720p til halv pris
Lenke til kommentar

Om det blir den tv`en jeg har sett på blir det LG LY95 47" med FullHD. Når dere sier det tror jeg faktisk ikke den støtter så mye over komponent. Dette må sjekkes opp! :p

 

Men uansett så er det ikke så mye forskjell at det er er verdt å juble for? Regner ikke med det blir like mye forskjell så å gå fra SDTV til HDTV? :p

Lenke til kommentar

Jeg regner med det blir grei forskjell ja.. :p Har brukt kablen som følger med 360 premium. Den som er splittet med vanlig og HD. Er denne god nok å bruke på den nye tv`en? Eller finnes bedre altarnativer?

 

Btw, dette står det om tv`en.

-1080P source input 60p/50p/24p/

-Component 60p

 

Hva betyr det da?

Lenke til kommentar
Hva er poenget med en 1080p tv til spilling når 99.9% av spillene er laget i 720p? Slik jeg forstår det vil spillene se bedre ut på en 720p tv enn oppskalert på en 1080p tv. Er i all fall ikke verdt prisforskjellen.

9540476[/snapback]

 

Kjøpte meg en Bravia FullHD selv, og kjøpet ble ikke gjort utelukkende på grunn av spillkonsollen. Dette gjelder nok flere enn meg :)

 

Bestiller HD-dekoder fra Canal Digital om kort tid, samt at det kjøpes inn HD-DVD spiller om ikke lenge for å benytte meg av FullHD-mulighetene.

Lenke til kommentar
Er vell 360 premium og 5 spill - som koster deg 99kr. Eller bare premium alene som da koster deg 1300 eller noe slik?

9537025[/snapback]

 

 

Så om jeg leverer min Premium med 5 spill koster Elite meg 99,-? Eller misforsto jeg nå?

9540183[/snapback]

det er riktig det.

9540454[/snapback]

w00t? :D

 

Kor? :)

 

Kva med alle savegames o.l. du har lagra på hardisken din då?

Lenke til kommentar
LCD er en selvfølge. Tenkte på å kjøpe den 37" til hyundai med full HD til 7995, men er usikker.

9539235[/snapback]

Trur eg hadde styrt unna Hyundai Accident.

9539844[/snapback]

 

Kan du begrunne dette? Litt rart å bare slenge ut en sånn kommentar uten å si hvorfor. Jeg har sett veldig mange bra tilbakemeldinger ang den TV'en jeg har vurdert, men du er den første til å si noe negativt om Hyundai så viss du kunne utdype dette litt så hadde jeg blitt veldig takknemlig.

 

 

PS : Sorry Alastor, vet du sa jeg skulle starte ny tråd, men kjører litt forskjellige dirkusjoner her og på TVforumet, så jeg må spørre litt til her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...