Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tilbakemelding på hjemmeside (ikke noe frontpage tull!)


Anbefalte innlegg

Veldig bra! To ting du kan ta til ettertanke:

 

1) Knytt overskriften til de forskjellige "boksene" dine mer sammen med boksen den omhandler. Ved enten å plassere overskriftene nærmere boksene, eller ved å lage noen slags grafisk forbindelse mellom dem. (Hvis du forstår hva jeg mener.)

 

2) Med en gang hovedboksen din blir høyere enn "da shout box" vil det oppstå ett lite pent hvit mellomrom mellom

"© 2002-2003 Kristian Strupstad. Alle rettigheter reservert."
-boksen og da shout box. Vurdér å gjøre den like vid som "hovedinnholdsboksen" din.

(Igjen, hvis du skjønner hva jeg mener)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk opp denne melding da jeg skulle inn på lenker:

 

Warning: Second argument to array_rand() has to be between 1 and the number of elements in the array in /home/sites/site88/web/vaffiliates/vaffiliates.php on line 88

 

Jeg bruker IE..

Fikset.. Tror man kan legge til linkene sine selv nå.. men man får en feil når folk skal trykke på dem.. har sendt mail til han som har lagets skriptet..

 

Telleren din på hjemmesiden din, funker litt dårlig, den teller hver gang man bytter side også!

Hmmm... den skal ikke gjøre det.. den teller unike hits.. men det sier seg selv at den ikke tar vare på ip'er som er mer enn et par uker gamle..

Noen folk med dail-up eller som ikke har fast ip kan jo også påvirke tallet.. ikke ta den så velidg seriøst :) er bare ment som en indikator på at folk faktisk besøker siden min.. blir motivert til å oppdatere med nye ting osv :)

 

PanserFauzt.. svarer på din når jeg kommer hjem fra jobb.. 'aight :)

Skal på jobb kl 16oo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...