Gå til innhold

HP Compaq nx7400


sickboi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk store forskjeller på støynivå på laptopper synes jeg hvertfall. Min 6910p(som jeg bruker i jobb) hører jeg f.eks aldri, mens bla 6715s'en jeg har på demo spinner opp med ujevne mellomrom. Det er ikke direkte høyt, men nok til å være plagsomt i et stille rom. Enda værre er det med visse Acer og Toshiba maskiner.

 

Byggekvalitet er også noe som spiller inn her. HP business maskinene er generelt langt solidere enn typiske butikkmodeller... Selv om man der får mer ytelse for pengene!

Lenke til kommentar

Så klart er det noen som skiller seg ut, men de fleste PC-er er ganske støysvake NÅ til dags. Om byggekvaliteten har veldig mye å si så er jo det et godt valg, er klar over det,

men han snakket i hovedsak om støynivået.

 

Alltids en fordel med bedre byggekvalitet, ikke missforstå. Men med mindre han er ganske hardfør med PC-er så skal det nok gå bra.

Lenke til kommentar

De fleste maskiner er defintivt det. Men NX7400 har vært en utrolig populær modell fordi den har hatt det meste til en veldig god pris. Bra byggekvalitet, lavt støynivå, ok ytelse(når den kom var den også på høyden) osv.

 

Sålenge ytelse ikke er alt for viktig, så ville jeg heller gått ned litt på CPU og fått bedre byggekvalitet selv hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...