Gå til innhold

HP Compaq nx7400


sickboi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt hende maskinene ble utsolgt for litt over en uke siden, men de ble faset ut fra HP i Juli.

 

Det er en fin maskin, så håper du får den, selv om jeg tviler sterkt. Kan du ikke si ifra om du får den eller ikke? :-)

 

I mellomtiden får jeg komme meg på jobb og skaffe en 6710b for å se om den virkelig støyer så mye. Har lest rundt jeg også, og sett at folk sier det...

Lenke til kommentar

De ble vel faset ut da den nye generasjonen kom, men resten ble solgt helt til nå.

Flott om du sjekker opp det GA, hvis den er stille av seg kan den igjen bli at aktuelt kjøp.

 

Hvorfor tviler du på at han får den? Kjenner ikke til butikken, er de useriøse? Har han fått den bekreftet er det vel en viss sjans for at han får den vel ...

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til butikken(selvom jobben min skulle tilsi at jeg burde kjent til dem), så kan selvsagt hende de har noen stående(derfor jeg gjerne vil vite om det, for det ER virkelig en fin maskin), men det står ingenting på siden dems om at de har på lager eller ikke og kan ikke se han skriver at han har fått det bekreftet noe sted heller..

 

Skal prøveå få sjekket opp 6710b, burde ikke være noe stort problem å fatt i en til uka... :)

 

Edit: Forresten, angrerettkravene Yanit oppgir er IKKE riktige. Det påløper ingen ekstrakostnader pga lisens osv. Virker litt useriøs den butikken etter å ha surfet litt på siden dems..

Endret av GA
Lenke til kommentar

m2321.jpg

 

De bruker denne på siden sin også(partnere)et er hattelco som har vunnet denne prisen så mange ganger.

 

Det står Hattelco lengre ned på siden, men Cresco står imellom så det er umulig å skjønne at det har sammenheng med dem.

 

Hattelco er også eneste disti som står på siden dems, og de selger ikke HP.

 

Og de selger Jeans og PC-er... Synes dette ser litt skummelt ut, selv om jeg kan være på jordet. Noen som har handlet der før?

Lenke til kommentar

jeg syntes også det så litt suspekt ut, så jeg betalte ikke på forskudd

 

ser at folk som har handlet av dette firmaet på qxl er fornøyde

 

 

edit:

 

var innom expert her om dagen de sa også at det ble vanskelig for meg å benytte meg av angreretten pga lisensstyret rundt PC-en

Endret av sickboi
Lenke til kommentar
m2321.jpg

 

De bruker denne på siden sin også(partnere)et er hattelco som har vunnet denne prisen så mange ganger.

 

Det står Hattelco lengre ned på siden, men Cresco står imellom så det er umulig å skjønne at det har sammenheng med dem.

 

Hattelco er også eneste disti som står på siden dems, og de selger ikke HP.

 

Og de selger Jeans og PC-er... Synes dette ser litt skummelt ut, selv om jeg kan være på jordet. Noen som har handlet der før?

9530896[/snapback]

 

Ehe...da ville jeg nok tenkt meg om to ganger ja. Godt du ikke betalte på forskudd sickboi.

Lenke til kommentar

virker forresten som om noen nettbutikker tenker ta inn igjen nx7400

 

dette står på mamoz.no sin side

 

Varenr: RU427ET#AK8

Nettbutikk:

Butikk Nardo:

Butikk Mercur: Bekreftet 23.09.2007

Bekreftet 23.09.2007

Bekreftet 23.09.2007

 

https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...ET%23AK8&bhcp=1

 

 

edit:

og på denne siden virker det være mange forskjellige nx7400

 

https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa....x=0&submit.y=0

Endret av sickboi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...