Gå til innhold

Sommeren som alt er over

Lugburzoxay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skikkelig fin stemning, flotte farger og lys. Gjort mye i etterkant da?

RandiA

9514551[/snapback]

Ja, er gjort en del i ettertid. For å si det slik så var det ikke så mye å se på når det ble tatt ut av kameraet i RAW-format :p. Fikset på fargetemperaturen, og kontrast hovedsakelig

Skrevet
Ja, er gjort en del i ettertid. For å si det slik så var det ikke så mye å se på når det ble tatt ut av kameraet i RAW-format :p. Fikset på fargetemperaturen, og kontrast hovedsakelig

9514659[/snapback]

OK, du har hatt en fin hånd med det der ja...ganske profft.. :)

RandiA

Skrevet

Litt synd at det blir så utbrent på venstre side, men ellers så er det et veldig godt bildet. Gode farger, dybde, ser veldig friskt ut. Bra sett! :thumbup:

Skrevet
Litt synd at det blir så utbrent på venstre side, men ellers så er det et veldig godt bildet. Gode farger, dybde, ser veldig friskt ut. Bra sett!  :thumbup:

9514891[/snapback]

Det var litt ment som et eksperiment for å lage kontrast til blå himmel på høyre siden, men jeg ser hva du mener. Slemme solen ;p, hehe. Men takk :D

mulig å få se orginalen? ^^

9514923[/snapback]

Jeg har ikke orginalen her, fikk mailet dette bildet over til jobb, hvor jeg postet det opp på forumet. Skal om jeg får lastet det opp senere :)

Skrevet
Helt eventyrlig stemning ;)

9515065[/snapback]

Takk ^^. Bildet er jo faktisk inspirert av et eventyr/rollespill, Oblivion :p. Så var gøy at "budskapet" mitt kom frem da :)

Skrevet

Tenkte egentlig på om jeg skulle legge til at du virkelig minte med om Oblivion med det bilde (du skrev det jo i førsteposten).

Post gjerne originalbildet seinere ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...