Gå til innhold

Ny ekstern. MyBook ustabil?


grafi

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny ekstern, en 500gb.

 

Jeg har en MyBook 250gb jeg er veldig fornøyd med, jeg frakter den en del via buss tog og fly og har aldri opplevd noen problem sålangt..

Men jeg leser om mange som som sliter med sine WD MyBook? Er de egentlig veldig ustabile?

 

Hvorfor er det prisforskjell på MyBook og Elements seriene egentlig?

 

Er det noe annet merke jeg burde satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei dem er egentlig ikke det.. men det er mye fabrikk feil! jeg kjøpte meg en WD MyBook 500 gb med Esata å den var så ustabil å dorlig at jeg butta den, denne jeg har nå er så stabil at jeg spiller spill og ja alt med den hdd.. har også wd elements,, den virker da stabil.. har egentlig ikke testa den så mye.. men hvorfor dem er så forskjellige i pris vet jeg egentlig ikke..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en WD Digital Caviar i et eksternt kabinett tidligere. Jeg mista den flere ganger i et steinhardt gulv mens den var i gang og den funker fremdeles etter godt over halvannet år. Etter alt dette har jeg sverget til WD og har KUN WD disker internt og eksternt. Kjøpte nettopp Western Digital My Book 500GB USB til 995,- på netshop. Er helt sikker på at jeg kommer til og bli fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt en WD Digital Caviar i et eksternt kabinett tidligere. Jeg mista den flere ganger i et steinhardt gulv mens den var i gang og den funker fremdeles etter godt over halvannet år. Etter alt dette har jeg sverget til WD og har KUN WD disker internt og eksternt. Kjøpte nettopp Western Digital My Book 500GB USB til 995,- på netshop. Er helt sikker på at jeg kommer til og bli fornøyd med det.

9511384[/snapback]

 

 

legg heller til 300 kr til så fpr du med Esata... usb er ALT for tregt! med Esata blir den like rask som en standar sata 300 hdd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...