Gå til innhold

Bilspill med styling og trimming?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta ihvertfall og prøv Streeg Legal litt mer, er et artig spill, og husk det er jo ikke alltid at grafikken teller så mye

 

;)

9525979[/snapback]

 

Hvis ikke grafikken teller, så har street legal ingenting å stille opp med. Det er ikke noe realistisk kjøring i det hele tatt, og det føles bare helt feil.

Men det er moro å style og trimme bilene... Ta en konkurranse med kameratene om hvem som kan få mest hester ut av en spesiell motor/bil :)

Lenke til kommentar

Hvis du liker å kjøre rundt en bane i 3 timer og svinge til venstre så er nok Forza 2 for deg. Etterhvert blir løpene vanvittig lange, det virker som om utviklerne ga opp halvveis inn i gameplay utviklingen og bare slang på 10 ekstra laps for å få spillet til å vare.

 

Uansett, du har ikke 360 mao er det fullstendig urelevant :)

 

Det eneste jeg kan se som alternativ hvis du er nødt til å ha grafikk og har spillt alt av NFS er å vente på den nye som kommer ut i den serien. Det er lite annet å finne på pc for tiden.

 

Juiced er jo en mulighet for å fylle ventetiden, men helt ærlig talt er Juiced rimelig fattig...

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

Forza 2 har én eneste ovalbane, så hvis du kjører time etter time med venstresvinger, ja da får du skylde deg selv. Det er et knakende godt bilspill, men trådstarter er ute etter PC-spill.

 

Street Legal-spillene er som det blir sagt i denne tråden, overlegne alt annet når det gjelder styling/trimming. Du føler faktisk at du må skru litt, ikke bare velge "neste nivå" i en meny av oppgraderingsmuligheter.

 

Juiced er også definitivt verdt å sjekke ut, det er i mine øyne langt mer tilfredsstillende enn Need for Speed: Underground (og nyere). Det er mindre harry, og har en langt bedre kjørefølelse.

 

Juiced 2 kommer snart, men ryktene vil ha det til at de har gått bort fra alt som var bra med det første spillet, og lagd en blek kopi av NFS. Jeg krysser fingrene for at så ikke er tilfelle, men begynner å bli skeptisk.

Lenke til kommentar
Hvis du liker å kjøre rundt en bane i 3 timer og svinge til venstre så er nok Forza 2 for deg. Etterhvert blir løpene vanvittig lange, det virker som om utviklerne ga opp halvveis inn i gameplay utviklingen og bare slang på 10 ekstra laps for å få spillet til å vare.

 

Uansett, du har ikke 360 mao er det fullstendig urelevant :)

 

Det eneste jeg kan se som alternativ hvis du er nødt til å ha grafikk og har spillt alt av NFS er å vente på den nye som kommer ut i den serien. Det er lite annet å finne på pc for tiden.

 

9532624[/snapback]

 

Du ser hva jeg egentlig sa om forza hvis du leser forbi første setningen.

Det er mulig jeg er blitt bortskjemt av Street Legal, men jeg syns Juiced er fattig, akk ja :/ Det eneste need for speed spillet jeg noensinne har likt var det første NFS: Pursuit eller hva det het. Kun på grunn av politijaktene.

 

Mannen avinnstallerte Street Legal tvert fordi han syns grafikken var dårlig, det sier veldig mye om hva slags spill han måtte ha interesse av innen sjangeren, så jeg ser egentlig ikke at det er så mye å velge imellom annet enn å vente på det nye NFS spillet evt. Juiced 2. Det er klart, hadde han hatt en PS2 kunne vi snakket gran turismo, det hadde i alle fall vært et verdig alternativ.

Lenke til kommentar
Sikker på at det var 2'en av Street Legal du sjekka?

Med siste 2.3.0LE patch og mange addons, så er spillet absolutt verdt å prøve.

Er ingen spill som går så detaljert inn i styling / tuning av biler ;)

9517560[/snapback]

 

 

Hvor fant du 2.3.0LE patch?

 

Enig med deg hvertfall. SLRR er nok det beste så langt. alt på bilen kan bli totalvraka, man kan bygge opp bilen ganske detaljert (motor osv.)

Lenke til kommentar

Husker gode gamle Street Rod 1 og 2 ja :) De spillene var og er overlegne... Vel kanskje ikke, men fortsatt knakende gode spill...

 

Kan bare si at NFS:U er greie spill, men de begynner jo å bli litt gamle nå...

 

Hmmm.... Hva med å prøve noe annet som eksempel vis Halo 3? OOOPPPSSS... Var kanskje feil maskin det ja :blush::tease:

 

*edit : leif**

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...