Mr. Fiskum Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Linky Han der kunne half life han, kansje lit lang film, men den er konge! Klikk her hvis du vil se filmen i bedre kvalitet Her er det samme bare i hl2 Endret 31. oktober 2007 av Mr. Fiskum
The Stig Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Den Hl2 filmen var bare sjuk - så de første 20 minuttene, har ingen tvil på at han greide hele greia på 1 og en halv time
Mr. Fiskum Skrevet 18. september 2007 Forfatter Skrevet 18. september 2007 (endret) På Half Life 2 så brukte han 1 time og 43 min tror jeg. Han trengte bare 2 min på ravenholm, det er sant, jeg tok tiden Endret 18. september 2007 av M.F.
Bata Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 MEN! Det er jo masse exploits av feil på maps, så IMO er det ikke så fett!
Reeve Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 MEN! Det er jo masse exploits av feil på maps, så IMO er det ikke så fett! 9520796[/snapback] Jeg har forresten den HL2 filmen i HD kvalitet Men det er en del der som virker umulig, i den forstand at man ikke har god nok reaksjon, og det at man ikke kan bunnyjumpe så perfekt uten noe byunnyscript. Jeg tipper at de på mange steder har satt ned spillehastigheten (host_timescale). Uansett, de utnytter jo noen geniale bugs da Ravenholm er jo bare morsomt Han raser gjennom der som det ikke var en bane engang Og ja, ca. 2 min
Frohman Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Han bunny jumper ikke. Shift -> løp -> hopp med scroll -> slipp shift, da hopper du fort selv om du har sluppet shift. :>
Oxygen 07-12 Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Nydelig. Liker sånne Done Quick filmer.
Oxygen 07-12 Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Hvor finner jeg høyere kvalitet på de der? Fant en sånn done quick webside, men der gidder jeg ikke laste ned 1GB med 20kb/s.
Reeve Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Han bunny jumper ikke. Shift -> løp -> hopp med scroll -> slipp shift, da hopper du fort selv om du har sluppet shift. :> 9520890[/snapback] Ja, jeg vet det, men han må allikevel trykke hopp perfekt hver gang. Farten øker ikke, men hvis han trykker for sent, faller farten.
perpyro Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 (endret) Ja har sett begge filmene men lurer fortsatt på hvordan de endrer retning i lufta, har aldri greid det selv. F.eks. på en trang gangbane hoppe utenfor hindringen for deretter å svinge inn igjen i lufta. Venter nå bare på stalker done quick, tro det blir en litt lengere film. Endret 18. september 2007 av perpyro
Frohman Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Ja, jeg vet det, men han må allikevel trykke hopp perfekt hver gang. Farten øker ikke, men hvis han trykker for sent, faller farten. 9521424[/snapback] På den første filmen står det at han brukte 2000-2006 til research og å fullføre filmen, jeg regner med at nr. 2 også har brukt mye tid på å studere banene og teknikkene. Enten så har han blitt veldig god eller så har han lært seg å snurre scrollwheelet ekstremt fort. =D
Fritz0r Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Ja har sett begge filmene men lurer fortsatt på hvordan de endrer retning i lufta, har aldri greid det selv.F.eks. på en trang gangbane hoppe utenfor hindringen for deretter å svinge inn igjen i lufta. Venter nå bare på stalker done quick, tro det blir en litt lengere film. 9521453[/snapback] hopp, strafe venstre, strafe høyre og sving musa samtidig er det vel, så fortsett i speilvent bevegelse = bunnyjumping i stor skala..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå