Gå til innhold

BK: "I scratch your back, you scratch mine!"


preje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk PMnormal og brainware :)

 

Jeg var litt redd for at dette er et slikt bilde alle har sett tusen ganger før (noe de sikkert har :blush: ) men vil jo gjerne ha tilbakemeldinger, så da er det jo bare å legge det ut. Forøvrig syns jeg det ble litt morsomt, og fargene liker jeg godt, selvom bildet i seg selv kanskje ikke er så spennende.

Lenke til kommentar

Takker for kritikken pybalto, tatcHe, Poor Leno, Litejk, Mixy :)

 

At fargene kan oppfattes som "litt mye" er jeg med på, og ja - bildet har fått seg en runde med justeringer, men det skal og sies at det var mektige farger fra før. Isle of Wight er en frodig øy, og fargene der oppleves som veldig friske og kraftige (ihvertfall for meg :blush: )

Jeg hadde ikke mye tid på dette bildet, for de to "kompisene" holdt ikke på så lenge. Men det var morsomt å klare å fange de akkurat slik :yes:

Lenke til kommentar
Takker for kritikken pybalto, tatcHe, Poor Leno, Litejk, Mixy  :)

 

At fargene kan oppfattes som "litt mye" er jeg med på, og ja - bildet har fått seg en runde med justeringer, men det skal og sies at det var mektige farger fra før. Isle of Wight er en frodig øy, og fargene der oppleves som veldig friske og kraftige (ihvertfall for meg  :blush: )

Jeg hadde ikke mye tid på dette bildet, for de to "kompisene" holdt ikke på så lenge. Men det var morsomt å klare å fange de akkurat slik  :yes:

9539039[/snapback]

Jeg er jo som du ser tidligere veldig enig med fargene, du kunne gjerne gi et hint om hvor mye de er justert opp og og i tilfelle hvordan? Jeg kan forsåvidt være enig med Mixy i at den grønne bakgrunnsfargen kunne vært tonet litt ned hvis du justerer områdene separat, noe som ofte er ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...