Gå til innhold

Fifa 08 Demo


xindrum

Anbefalte innlegg

Spillte dette igår med to venner og fy faen det var morsomt, selvom det bare var en demo og 4 minutters og en omgang.. Var litt i tvil først men nei, detta skal jeg ha i morra;)

 

Hvis man ikke kommer fram til mål og klager pga det så er det ikke spillet som er ræva men du. Selv ikke noe stor fotball patriot ang spill eller virkligheten..

Men dette er gøy, selvom det kanskje ikke her så real i kampen..

Endret av GangstaWalk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har bestilt det fra absolutt, og hørt noe fra de? Ser at gamezone har begynt å sende de ut.

9574114[/snapback]

Har betsilt det fra Absoluttspill.no :)

9577457[/snapback]

 

Men er det noen som har hørt noe fra AS angående fifa, skate har de heller ikke fått sendt ut. Så jeg lurer på om de ikke har fått noe fra EA. Men håper virkelig jeg tar feil. For jeg har lyst på det NÅ.

Lenke til kommentar

Fikk spillet mitt i dag ja. Har ikke tenkt til å skrive noen anmeldelse, men beskrive litt da kanskje. Startet rett på premier league med ManUnited. Satte vanskelighetsgraden ned på amatør. Den første kampen startet tregt med lite målsjangser, akkurat som i demoen. Men det kom seg i andre omgang og jeg fikk inn et mål etter 84 minutter. Dette var mot Derby vel å merke. Men den andre mot Borough gikk bedre. 3-0 etter 70 minutter. Målsjangsene kom på rekke og rad, men følte vel aldri at man kjørte motstanderen ned i gjørma. Vet ikke om gameplay er så veldig forandret siden demoen, men det ble hvertfall enklere når man satt ned vanskelighetsgraden. Men man får virkelig følelsen av å spille fotball når man spiller. Publikum, stadionene og ikke minst kommentatorene er veldig realistisk. Kommentatorene er virkelig til stede på banen og får med seg det meste. De kan også komme med forskjellig trivia om klubben og kanskje noen spillere.

 

Etter et par kamper i PL spilte jeg en kamp med Rosenborg, mot Sandefjord. Er egentlig ikke så mye å si om det. Enkelte av spillerne minner mye om de faktiske spillerne mens andre ikke gjør det. Men det er en god forbedring ifra FIFA 07 sin tolkning av Tippeligaen. Jeg vant 1-0 BTW.

 

Dermed måtte jeg teste litt Be-A-Pro. Dette er virkelig FIFAs høydepunkt i år. Det var rett og slett artig å spille med bare en spiller. Det var slett ikke som jeg trodde det skulle være. Et par sekunder med ball og vente resten av kampen. Man jobber hele tiden med å posisjonere seg eller markere andre spillere. Jeg var Ronaldinho, og fikk til noen snertne finter. Gav to målgivende i kampen, og fikk bra rating.

 

Fikk også testet en onlinekamp. Dette var vel det som fikk pulsen til å gå høyest. ManU mot Barca. Han jeg spilte mot fikk inn to kjappe mål, men jeg fikk inn et også. Spenning til siste slutt.

 

Nå skal jeg sette opp vanskelighetsgraden tror jeg. Gir dette spillet 9/10!

Lenke til kommentar
Dermed måtte jeg teste litt Be-A-Pro. Dette er virkelig FIFAs høydepunkt i år. Det var rett og slett artig å spille med bare en spiller. Det var slett ikke som jeg trodde det skulle være. Et par sekunder med ball og vente resten av kampen. Man jobber hele tiden med å posisjonere seg eller markere andre spillere. Jeg var Ronaldinho, og fikk til noen snertne finter. Gav to målgivende i kampen, og fikk bra rating.

 

Fikk også testet en onlinekamp. Dette var vel det som fikk pulsen til å gå høyest. ManU mot Barca. Han jeg spilte mot fikk inn to kjappe mål, men jeg fikk inn et også. Spenning til siste slutt.

 

Nå skal jeg sette opp vanskelighetsgraden tror jeg. Gir dette spillet 9/10!

9579686[/snapback]

 

Be-a-pro modusen er vel det som gjør at jeg går for FIFA tenker jeg. Prøvde du Be-a-pro online med flere enn to spillere? Spennt på hvordan det er.

 

Man U og RBK?? Tja...alle kan vel ikke være perfekte ;)

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt det fra absolutt, og hørt noe fra de? Ser at gamezone har begynt å sende de ut.

9574114[/snapback]

Har betsilt det fra Absoluttspill.no :)

9577457[/snapback]

 

Men er det noen som har hørt noe fra AS angående fifa, skate har de heller ikke fått sendt ut. Så jeg lurer på om de ikke har fått noe fra EA. Men håper virkelig jeg tar feil. For jeg har lyst på det NÅ.

9579666[/snapback]

Står enda at de venter på varen :hmm:

Liker ikke dette. Skulle tror de hadde fått det og sendt det ut når det er dagen før realese :(

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter ikke ha spilt Fifa "aktivt" siden 2001 eller noe slikt, så bestemte jeg meg for å prøve siden spillet har fått ganske gode karakterer av diverse anmeldere, og screenshots så ganske gode ut. Så jeg lasta ned demo på Xbox Live, og ble veldig imponert av grafikken og presentasjonen. Men det som også kom overraskende var vanskelighetsgraden, jeg tror ikke jeg har vært borte i en så vanskelig demo på Live før.

 

Har strevd en stund med å finne ut av ting, kontroller, kameraer osv. og klarte ENDELIG å score et mål, og vant en kamp! (Jeg har sikkert prøvd 10 ganger eller noe slikt).

 

Det var veldig tilfredsstillende å vinne den kampen, og nå som jeg begynner å mestre spillet begynner jeg å bli litt "hekta". Veldig få demoer på Live som har gitt meg den følelsen, kanskje fordi noen av dem er for lette?

 

Uansett, tips til de som "sliter" må være å lese og prøve ut kontrollene nøye (det tok meg sikkert 3 - 4 runder å innse at det å holde inne a-knapp eller "takle-knappen" i forsvar gjorde at en av mine spillere automatisk gikk etter motspilleren med ballen. ), og å skifte kameratype til "pro". Denne kameratypen (som er av samme typen med start-skjermen der man kan kontrollere Ronaldhino alene på banen) gjorde plutselig alt mye mer lett og forståelig.

 

Men nå tror jeg at jeg skal ta en match til, kanskej jeg tilogmed kjøper spillet? Er det verdt det, noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...