Gå til innhold

Klart for Team Fortress 2-beta (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da høres vel dette litt teit ut men, TF2 kommer i morra. og ESL har ladder , men den er på tysk så trenger noen som kan skrive tysk. Så klart trenger jeg også, flere folk. Så hva er dette, jo jeg søker folk til clan osv. Altså fks så skal jeg prøve å få takk i en server, (er ikke sikkert får se hvordan det går ) Og da kan vi fks ha Norske vs norske, altså så det er ikke bare en clan. Men er en mix.club også, så skal du spille TF2 ? VIl spille sammen andre. Bare gi meg en PM hvis du er innteresert

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Vil tippe kl. 00.00 lokal tid i en eller annen by i USA.

9504445[/snapback]

Jeg vil tippe rundt 12:00 PM i USA, vil anta at Valve vil ha folk på jobb og ha mulighet til å overvåke hvordan betaen oppfører seg i de første timene.

 

EDIT: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=597928

DigiQ8: So we in the HL2net steam channel are wondering, when you guys gonna unlock TF2? What time exactly?

Greg: Late in the day. We're not saying an exact time, unfortunately.

 

DigiQ8: So no 12AM release?

Greg: No - late in the day.

Husk at Valve ligger ni timer bak oss, så tror nok ikke vi får spilt TF2 i dag, gitt. Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg har:

Half-Life 2

Episode 1

 

..får jeg ikke med TF2 og Portal når jeg kjøper Episode 2? Må jeg virkelig kjøpe TF2, Portal og E2 hver for seg dersom jeg ikke vil kjøpe HL2 og E1 igjen (Orange Box)?

9511117[/snapback]

Tror Valve har sagt at det vil bli mulighet for å kjøpe TF2, Portal og Ep. 2 i en og samme pakke for de som allerede har HL2 og Ep. 1, men at dette ikke vil bli gjort tilgjengelig før spillet blir lansert.

 

Når dollaren er så lav som den er nå, så er det ikke så dyrt å preordre ($44,95 = 253,4 NOK med dagens kurs) og du kan da gi bort HL2 og Ep. 1 til en kompis og få god samvittighet. Jeg har en felleskonto for vennegjengen som jeg tenkte å overføre mine ekstra HL2 og Ep. 1-lisenser til.

Lenke til kommentar

Hadde problemer med å sove i natt... Har venta på dette siden de første bildene kom.. Og så må jeg vente helt til i morra? Jaja da tror jeg jeg er syk i morgen :!:

 

Foresten noen som vil være med å lage et team? Er fortiden ganske dårlig i tfc så ingen som vil være med trenger å være noe proffe.. Send meg en melding eller noe.. Teamplay har jo alltid vært gøy :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...