Gå til innhold

750Watts PSU kamp..


presets

Anbefalte innlegg

Morn morn dere :D

 

Jeg skal kjøpe pc for 27 laken til oktober/november.. og da lurer jeg.. Hva slags 750W er det beste man kan få tak i?

 

Jeg fant akkurat denne corsair 750W PSUen på komplett..: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340678

 

Før jeg fant den så var jeg helt innpå Thermaltake Toughpower 750W..

 

Jeg vet det ikke er noen tester eller noe så langt på corsairen.. men den koster jo like mye som TT TP.. pluss at Corsair har jo så langt hatt rykte på seg for gode pålitelige stabile stillegående PSUer..

 

Thx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morn morn dere :D

 

Jeg skal kjøpe pc for 27 laken til oktober/november.. og da lurer jeg.. Hva slags 750W er det beste man kan få tak i?

 

Jeg fant akkurat denne corsair 750W PSUen på komplett..: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340678

 

Før jeg fant den så var jeg helt innpå Thermaltake Toughpower 750W..

 

Jeg vet det ikke er noen tester eller noe så langt på corsairen.. men den koster jo like mye som TT TP.. pluss at Corsair har jo så langt hatt rykte på seg for gode pålitelige stabile stillegående PSUer..

 

Thx

9493182[/snapback]

 

Corsair 620W koster 1398kr på Komplett som er 200kr mer enn Corsair 750W.

 

Jeg har hørt rykter om at Corsair skal komme med en kraftigere model som ikke er laget av Seasonic.

 

Har mistanke om at Corsair 750W er den samme PSUen som Thermaltake Toughpower 750W (Chieftec Turbo-series CFT-750-14C) som er laget av Channel Well (CWT).

 

Corsair 750W og Thermaltake Toughpower 750W koster begge 1198kr på Komplett.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar
Har mistanke om at Corsair 750W er den samme PSUen som Thermaltake Toughpower 750W (Chieftec Turbo-series CFT-750-14C) som er laget av Channel Well (CWT).

9493386[/snapback]

 

Kan virke som det, noen ser visst at VX550 heller ikke er produsert av Seasonic, men også av CWT.

 

http://forum.ncix.com/forums/topic.php?id=1431671

9493521[/snapback]

 

Det stemmer det.

Når du ser et bilde av Corsair VX550 og Thermaltake Purepower RX 550 AP som er laget av CWT, så vil man se likheten med en gang.

 

Det er mulig derfor det ikke finnes en eneste test av Corsair VX550, mens det finnes massevis av tester på Corsair VX450.

post-49600-1189778742_thumb.jpg

post-49600-1189778770_thumb.jpg

Endret av LAEN
Lenke til kommentar

PSU til "High End" systemer:

 

TT Toughpower 750/850 er bra.

Corsair HX620 er bra (sikkert også nye de har på trappene).

Tagan Dual Engine (turbojet) er bra.

Silverstone Zeus er bra.

Seasonic er bra .

PC Power and Cooling er best . (nå del av OCZ).

 

Modellvalg : forutsatt at du velger en som matcher +12v Ampere "recommendation" for "ditt" system.

 

Andre ville jeg holdt meg unna.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Fordi det er sløs emd penger man kunen brukt på senere opgraderinger eller til andre ting i huset eller unne seg en tur på et spa ;)

9501158[/snapback]

 

Jeg sier ikke at jeg deler trådstarters prioriteringer, men det er jo hans penger. Hvorfor ikke bare holde seg til temaene han tar opp i stedet for å komplisere tråden med å sette spørsmål ved hans prioriteringer? Og nå er jeg ikke hakket bedre selv heller, siden jeg faktisk er med på avsporingen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...