Zelda_ Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Så noe kult på wow forumet til wow europe.Huntere skal kanskje få mortal shoot, noe som blir alla warriors mortal strike. Jippi, endelig blir huntere attraktive i arena... 9493156[/snapback] Strengt tatt fortjent imo. Huntere er sykt gimpet i arena. Så % andelene av classes i 2vs2 teams over 2100+ rating. Tror det var 0,5% huntere der ^^ Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Så noe kult på wow forumet til wow europe.Huntere skal kanskje få mortal shoot, noe som blir alla warriors mortal strike. Jippi, endelig blir huntere attraktive i arena... 9493156[/snapback] Strengt tatt fortjent imo. Huntere er sykt gimpet i arena. Så % andelene av classes i 2vs2 teams over 2100+ rating. Tror det var 0,5% huntere der ^^ 9499136[/snapback] Enig i det, ser huntere sliter med å få team og. Spammer rundt i orgrimmar etter ein team mate :!: Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 De som sier at rogues er fine i arena har nok aldri spillt rogues på høyt nivå og ihvertfall ikke i 5vs5. Hvorfor ta en rogue når du kan ta en warrior ? Tilbake til pvp. Pvp i wow er ubrukelig. blizzard har etter honorsystemet gjort pvp om til den samme grinden pve er. Pvp er rett og slett kjedelig etter lvl 70!Det er altfor mye fokus på stats, resilence har bare gjort pvp enklere for catass spillerene. Skill i pvp er dødere enn noen sinne. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) De som sier at rogues er fine i arena har nok aldri spillt rogues på høyt nivå og ihvertfall ikke i 5vs5. Hvorfor ta en rogue når du kan ta en warrior ? Tilbake til pvp. Pvp i wow er ubrukelig. blizzard har etter honorsystemet gjort pvp om til den samme grinden pve er. Pvp er rett og slett kjedelig etter lvl 70!Det er altfor mye fokus på stats, resilence har bare gjort pvp enklere for catass spillerene. Skill i pvp er dødere enn noen sinne. 9513781[/snapback] Hvis man ikke klarer å gjøre det bra i 2v2 og 3v3 som rogue må man seriøst være alvorlig dårlig. I 5v5 er rogues foretrukket i 4 DPS teams som trolig står for en STOR andel av 5v5 teamene på alle BG's, det er like hardt for druids/huntere å finne 5v5 som passer deres stil, så det er ikke noen vits å whine så lenge man ikke gidder å finne et 4 dps team. Og jo, roguen som jeg hadde i teamet mitt før jeg quittet alle arena teamene lå på 1-3 i 2v2 og 3v3 uten at han i det hele tatt tok det seriøst og queue dodget, han bare valgte combos som passer for rogues ; lock/priests. Endret 17. september 2007 av cve Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Og cloak of shadows er finfin til å fjerne dots før man går inn i stealth igjen. Neida rogue har mye fine triks i arena, men som den klassen i spillet som bygger mest rundt crits får de også ekstra stor dps redusering når de slår på gear med høy resilience. En paladin med 400 resilience som healer mot en rogue er ufair match. Jeg vil si beste arena 2v2 team setupen som er i dag er det samme som alltid har vært best, Warrior Paladin kombo. Men det artige med arena er å finjustere 5v5 teams, som egentlig kan bestå av nesten hvasomhelst, og allikevel fungere bra. 9490162[/snapback] lol, war/pala er så oppskrytt.. det er ingen speisel bra kombo lenger. alle vet(som er på høy rating) hvordan man skal ta dem. alt for lett å CC en paladin. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 lol, war/pala er så oppskrytt.. det er ingen speisel bra kombo lenger. alle vet(som er på høy rating) hvordan man skal ta dem. alt for lett å CC en paladin. 9514849[/snapback] Helt enig, selvsagt er det noen få teams med pala/war i top 5, men det er fordi battlegroupen deres suger. Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Har bare kommet borti ett untak med war/pala, og det er dwarvenpowah og perci fra vek'nilash. Dem ble #3 i finalen på blizzcon i 2v2 turneringen. tho, dwarven spilte 90% med en druid(armi) for å komme til finalen. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Fins det noen gode 5vs5 arena teams med kun folk av lik class som er kjent?F.eks 5 paladiner, 5 shamaner eller 5 druider? 9490236[/snapback] Søk på "Boomkin Cannon" på enten youtube eller video.google. Var pre-tbc, med tbc patchen og arena var introdusert mener jeg. Var en liten morsom film hvertfall Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 De som sier at rogues er fine i arena har nok aldri spillt rogues på høyt nivå og ihvertfall ikke i 5vs5. Hvorfor ta en rogue når du kan ta en warrior ? Cloak of shadows. For de fleste 4 dps 1 healerteams er warriors den naturlige fienden. CloS alene ødelegger den muligheten dersom vi bytter warriors med rogues. Vanish, selv om den er veldig ødelagt, gjør at alle fiendene må retargette deg, noen som gjør det enda vanskeligere å fokusere en rogue ned. Og jo, roguen som jeg hadde i teamet mitt før jeg quittet alle arena teamene lå på 1-3 i 2v2 og 3v3 uten at han i det hele tatt tok det seriøst og queue dodget, han bare valgte combos som passer for rogues ; lock/priests. La oss se: han hadde gearet (noe alle med en viss rating i arena har nå, greit), han hadde de rette partnerne, han queue-dodget teams han ikke kunne slå. ' Hvor kommer "ikke seriøst" inn i bildet? Høres ut som om han var seriøs etter min definisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Queue-dodget? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Pga. det helt klare rock-paper-scissors-designet til Blizzard handler det ikke om å spille bra eller være koordinerte sammen lenger, det handler om å møte de setupsa man er sterke mot, og ikke queue når de man er svake mot spiller. Dette kan enten gjøres ved å slutte å queue hver gang man møter countersetupen, og/eller ha alts på andre servere og kjøre /who på de man eventuelt kan møte, for å se om de er opptatte/offline eller spiller. For eksempel, dersom jeg er i rogue/priest-team, og er redd for å møte warrior/druid, og det er 1 warrior/druid team i topp 40, så stikker jeg på serveren deres og tar /who på en av dem. Endret 19. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Ok. Vi pleier å ta en liten pause hvis vi møter noen vi ikek har sjangs mot ja. Vi ligger på rundt 1700, så er vel ikke så viktig Lenke til kommentar
alright Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Vil si det er direkte dumt å queue på nytt hvis man akkurat har tapt mot sitt nemesis, og det er omtrent ingen andre som går arena akkurat da. Store sjanser for å ryke på enda et tap i så fall Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vil si det er direkte dumt å queue på nytt hvis man akkurat har tapt mot sitt nemesis, og det er omtrent ingen andre som går arena akkurat da. Store sjanser for å ryke på enda et tap i så fall 9527216[/snapback] Sier meg enig i det, har ofte det problemet når ein i teamet mitt alltid må spele... Taper gang på gang og han vil fortsette for å vinne opp igjen :!: Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Og cloak of shadows er finfin til å fjerne dots før man går inn i stealth igjen. Neida rogue har mye fine triks i arena, men som den klassen i spillet som bygger mest rundt crits får de også ekstra stor dps redusering når de slår på gear med høy resilience. En paladin med 400 resilience som healer mot en rogue er ufair match. Jeg vil si beste arena 2v2 team setupen som er i dag er det samme som alltid har vært best, Warrior Paladin kombo. Men det artige med arena er å finjustere 5v5 teams, som egentlig kan bestå av nesten hvasomhelst, og allikevel fungere bra. 9490162[/snapback] Du har spilt mye 2on2 i det siste om du mener at warr/pala teams er det beste arena teamet ja.. Bare t6 geara warrs med en paladin med rimelig god +dmg har sjans i 2on2 over 2300 rating for dagen ja. Prøv å møte en liten ting som heter Power Word: Shield. (Eller Mass dispel & Fear, whatever technique you prefer) Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Er faktisk enig i at warrior/pally combo'en fremdeles er en av de aller aller beste i 2vs2. Nå kan det være at i vår BG er det helt utrolig mange sinnsykt bra gearet warriors, men det er en combo som generelt gjør d bra mot mange av de andre populære combo'ene. Finnes mange warrior/paladins i topp 20 hos oss ihvertfall. At du PCT ikke syns det får nå være, men erfaringen min tilsier at warrior/pally fremdeles er en av de beste. Edit: Når det er sagt, warrior/druid og sl/sl lock/druid er etter min mening de 2 beste combo'ene du finner. Edit 2: Idet jeg skriver dette er 3 av topp 5 i BG9 Bloodlust (som er den mest "kjente" og kanskje den beste BG'en i verden atm) warrior/pally comboer med 2600+ i rating. Endret 4. oktober 2007 av GodSlayer Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Har ikke spilt arena selv, men jeg håper egentlig at Blizz utvider til f.eks. 10vs10. 2vs2 for eksempel synes jeg minner litt for mye om stein,saks, papir. Før WoW spilte jeg et rent PvP spill der man kunne ende opp med så mange som 15-20 på hvert lag. Hver enkelt kunne igjen velge mellom ulike units de ville bruke gjennom kampen. Mye mer komplekst, men det er da (etter min mening) skills og taktikk virkelig blir gjeldende. Enten det eller muligheten for å arrangere premade vs premade i battlegrounds. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Bedre med større kamper der gear betyr alt? Jeg er godt fornøyd med dagens system, jeg. Det er umulig å gjøre alle fornøyde. Noen klasser er gode i 2v2 og ubrukelige i 5v5, noen er rimelig råtne i 2v2 men desto bedre i 5v5. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan er det fordelt med antall seiere og spillere på andre battlegroups? Spiller horde i battlegroupen rampage, og her taper horde mye i EotS, AB og WSG. AV er mer jevnt fordelt nå men var tidligere horde dominert. Det med at horde skal ha flest modne spillere og best teamwork er ikke gjeldende her i hvert fall Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen liker stein,saks, papir, jeg gjør det ikke Er nok godt mulig at standard arena slik det fungere i dag ikke er noe særlig bra med 10 mann på hvert lag. Med f.eks. 8 dps mot en motspiller er det vel lite man kan gjøre for å holde han i live. Men alt jeg er ute etter er en form for lengre kamper mellom større lag. Muligheten for å arrangere premade vs premade i BGs har vel vært mast om en del på wow-forumene så jeg venter i spenning på hva nytt WotLK bringer i så måte. Den største gleden i PvP er å kunne samle en gjeng gode spillere og kjempe en jevn kamp mot andre gode spillere. Om det betyr 2vs2 eller 40vs40 i AV er en smakssak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå