Gå til innhold

ubalanse med italia på road to rome


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er dere også enige i at det er ubalangse i BF nå? Med den nye expantion pachen så er Italia er mye mye bedre en allied og axis.

 

Jeg synes slikt er litt synd :( er dere ikke enige?

 

Er det en liten fugl som har fått klørne i noe han ikke skulle hatt ennå! ;)

 

Selv så velger jeg å vente til Exp.pack kommer tilsendt ettersom jeg har forhåndsbestillt. Lenge siden sist jeg spilte ett spill så mye så jeg synes det er greit å betale for det....

 

Humf, bare et rent hypotetisk spørsmål. Jeg antar man må spille på crackede servere eller noe slikt hvis man laster ned Road to Rome selv om man har kjøpt orginale BF?

Regner med at det er saken ja... Vi må nok eller vente til 2003-02-07!

Lenke til kommentar
Skithue, hvor forhåndsbestilte du RTR?

 

 

GiS 4ever:)

 

Hehe, takk for den villmann. Bestilte den fra www.Gamesmix.com: 279.-

Du får en giro som følger med spillet. Ikke noe forhåndsbetaling eller postoppkrav og spillet kommer rett i postkassen (så lenge boksen ikke er for stor). Snille folk det her. Slik hadde ikke jeg tørt å kjøre min webshop.

Lenke til kommentar
Var det ikke akers mic? Du fikk vel den signerte bf kopien derifra?

Den signerte kopien var av orginal BF og den vant jeg her på www.Gamer.no. De få spillene jeg kjøper nå bestiller jeg fra www.gamesmix.com siden de er billigere enn bl.a. Akers Dick og de kommer rett hjem i postkassen (så lenge verdien på pakken er under 500 kr og pakken passer i postkassen).

 

Kjøpte bl.a. UT2K3, men det har jeg jo ikke fått spillt siden jeg bare gamer BF for tiden (heia GiS!)

Lenke til kommentar
Var det ikke akers mic? Du fikk vel den signerte bf kopien derifra?

Den signerte kopien var av orginal BF og den vant jeg her på www.Gamer.no. De få spillene jeg kjøper nå bestiller jeg fra www.gamesmix.com siden de er billigere enn bl.a. Akers Dick og de kommer rett hjem i postkassen (så lenge verdien på pakken er under 500 kr og pakken passer i postkassen).

 

Kjøpte bl.a. UT2K3, men det har jeg jo ikke fått spillt siden jeg bare gamer BF for tiden (heia GiS!)

 

Ah, som den arrogante drittsekken jeg er trodde jeg du hadde en skriveleif når du skrev gamesmix.com :) beklager hehe leste vel litt fort oxo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...