Pysj Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 I følge kundene var ikke gårsdagens problemer med Telenors profftjeneste enestående. Les mer
hobgoblin Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 ouch, ser ut som det går litt fort i svingene for dem oppringt av eget nummer, paradoks det
b-real Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 ouch, ser ut som det går litt fort i svingene for dem oppringt av eget nummer, paradoks det 9488519[/snapback] Yeah, hadde en del på jobb som ikke skjønte hva det var fordi at de hadde blitt oppringt av sitt eget nummer
mp3skalle Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 ...sliter fremdeles i dag. 9537958[/snapback] Fikk denne fra Telenor i kveld: Kjære ProffNett bruker. Vi har i dag hatt ustabilitet på ProffNett, noe som har medf ørt at tjenesten har vært utilgjengelig i en periode. Problemet har h øyeste prioritet, og feilretting pågår fortsatt. Som f ølge av dette kan du oppleve ustabilitet i tjenesten frem til n ødvendige oppgraderinger utf øres ila fredag 21.09.2007. Dersom dette skjer vil det fortsatt være mulig å ringe ved bruk av 8-sifret nummer, samt å motta samtaler på vanlig måte. Vi beklager på det sterkeste problemer dette medf ører. Hilsen Telenor
Bjolgerud Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Opplever fortsatt problemer med dette! - Noen andre som har det? Samtaler brytes hele tiden hos flere av brukerne våre.
Skavold Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Ta kontakt med Telenor ang. problemet. Selv har jeg opplevd lite problemer med ProffNett, annet enn et par dager som den Amobil skriver om her.
Anbefalte innlegg