simenist Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 4 takter ødelagte jo bare hele sykkln! råttnt.. greit me 4 takter.. men når det er 125..
Nutjob Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 4 takter ødelagte jo bare hele sykkln! råttnt..greit me 4 takter.. men når det er 125.. 9626616[/snapback] 4 takter er fremtiden..alle sykler vil komme med 4 takt fremover..er vel rs som skal beholde 2 takt 1 modell til elns. så kommer det 4 takt der og..
Bakke Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Litt stygt skiltoppheng, men ellers var sykkelen rett og slett porno
Bearar Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 4 takter ødelagte jo bare hele sykkln! råttnt..greit me 4 takter.. men når det er 125.. 9626616[/snapback] 4 takter er fremtiden..alle sykler vil komme med 4 takt fremover..er vel rs som skal beholde 2 takt 1 modell til elns. så kommer det 4 takt der og.. 9626672[/snapback] Tull. Aprilia har ikke har sagt noe om at de skal komme med RS med 4-takt. Er Cagiva som skal gå for 4-takt i 08.
Nutjob Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 4 takter ødelagte jo bare hele sykkln! råttnt..greit me 4 takter.. men når det er 125.. 9626616[/snapback] 4 takter er fremtiden..alle sykler vil komme med 4 takt fremover..er vel rs som skal beholde 2 takt 1 modell til elns. så kommer det 4 takt der og.. 9626672[/snapback] Tull. Aprilia har ikke har sagt noe om at de skal komme med RS med 4-takt. Er Cagiva som skal gå for 4-takt i 08. 9627197[/snapback] det er ihvertfall det jeg har hørt da men...
Evil-Duck Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 4 takter ødelagte jo bare hele sykkln! råttnt..greit me 4 takter.. men når det er 125.. 9626616[/snapback] 4 takter er fremtiden..alle sykler vil komme med 4 takt fremover..er vel rs som skal beholde 2 takt 1 modell til elns. så kommer det 4 takt der og.. 9626672[/snapback] Tull. Aprilia har ikke har sagt noe om at de skal komme med RS med 4-takt. Er Cagiva som skal gå for 4-takt i 08. 9627197[/snapback] Cagiva skal da ikke gå for 4.takt neste år , mito kommer i en ny version mer lik de nye ducati sykklene , men den er da ende 2 takt.
Bearar Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Les og lær: http://www.mc24.no/article.php?articleID=693&categoryID=134
Scotty Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Cagiva skal da ikke gå for 4.takt neste år , mito kommer i en ny version mer lik de nye ducati sykklene , men den er da ende 2 takt. 9628344[/snapback] Er nok feil det der du..
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Det blir nok for dyrt å drive med 2takter, ikke minst utslipp o.l, men hvem vill ikke kjøre 2 takter? turtallskick
EvenEleven Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er det berre eg som liker skiltopphenget her? 9606009[/snapback] Nei Jeg synes det er stilig jeg og. Skiller seg ut:P
Nutjob Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Er det berre eg som liker skiltopphenget her? 9606009[/snapback] Nei Jeg synes det er stilig jeg og. Skiller seg ut:P 9651113[/snapback] jippi, da er vi 2
CFM Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Er det berre eg som liker skiltopphenget her? 9606009[/snapback] Nei Jeg synes det er stilig jeg og. Skiller seg ut:P 9651113[/snapback] jippi, da er vi 2 9653289[/snapback] Skiller seg ut? Ja. Pent? Nei. Generelt skilt ødelegger hele sykkelen.. Gjelder alle sykler..
EvenEleven Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har inside informasjon om prisene? Håper på rundt 45 lapper. 4-takere er jo generelt sett billigere så. Håper ikke den blir som rs'n på 56000. Da blir jeg morsk:S
andyTS50X92 Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 firtakt dårlig? hk. er no hk. totakt eller firtakt. berre firtakt drege bedre. verte litt irritert over einfoldige fartsidiota som trur at 2t e bedre fordet dei går bedre originalt.
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Ja, men så har gjerne firetakt mindre hk, som du sier, HK er HK, men igjen har 4takt mer nm. Jeg vil ha 2takt isåfall, lyden, arbeidsområdet, turtallet, ah <3
andyTS50X92 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ja, men så har gjerne firetakt mindre hk, som du sier, HK er HK, men igjen har 4takt mer nm. Jeg vil ha 2takt isåfall, lyden, arbeidsområdet, turtallet, ah <3 må berre unskylde, men ej forstår ikkje at du lika 2 takt.
TanglewoodD Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ja, men så har gjerne firetakt mindre hk, som du sier, HK er HK, men igjen har 4takt mer nm. Jeg vil ha 2takt isåfall, lyden, arbeidsområdet, turtallet, ah <3 må berre unskylde, men ej forstår ikkje at du lika 2 takt. Har du hørt, kjørt en KTM 125EXC eller en crosser, 125, 250cc 2takt ? Da burde du virkelig skjønne, men på en annen side, jeg har aldri fått gleden av å kjøre en 400-500cc 4takts crosser.
Nutjob Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Etter å ha kjørt 4 takt ei stund no er eg lei..dei gangene eg får låne kompisen min sin DT125RE har eg det meir artig enn med min sykkel, elsker akselerasjonen..men det er ganske stressande, så det er behagelig og deilig å kjøre min etterpå
CFM Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Smak og behag.. Jeg liker 2-taktere best. Synes 4-takterne er daue i aks.. 4-takterne låter jo som noen jævla strømaggregat når de kjører forbi.. Men nå sakker vi opp til 125cc da Hadde ikke hatt noe imot en KTM 525 eller Husaberg 650 med 4-takt nei, det er noe annet Endret 5. desember 2007 av gilera
Nutjob Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Smak og behag.. Jeg liker 2-taktere best. Synes 4-takterne er daue i aks.. 4-takterne låter jo som noen jævla strømaggregat når de kjører forbi.. Men nå sakker vi opp til 125cc da Hadde ikke hatt noe imot en KTM 525 eller Husaberg 650 med 4-takt nei, det er noe annet strømaggregat?? skal ikke snakke du som har symaskin lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå