Gå til innhold

PS data er de greie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har erfaring med både komplett og psdata. Komplett er større, og har jevnt over høyere priser. De har også en mye større kundeskare, noe som betyr at de ikke bryr seg fullt så mye om hver enkelt kunde. Psdata har ferre kunder, bedre og raskere serivce og generellt lavere priser.

 

:woot: Psdata.no :woot:

Lenke til kommentar
ikke når det gjelder retur av skjerm er dem bra, men ellers er dem ok

Er du sikker på at det du nå sier stemmer?

 

For da min Samtron 96P laget pipelyder fikk jeg beskjed om å henvende meg til infocare.no. Det var visst de som tok seg av alt av garanti, returer på skjermer.

 

Sendte inn et rma-skjema i mail, og et par dager(!) etterpå så mottok jeg ny skjerm. Etterpå sendte jeg inn den gamle.

 

Så jeg skjønner ikke hvordan PSData kan være dårlige på retur av skjerm..!

 

Ellers må jeg bare få skryte litt ekstra av PSData. Relativt billige, meget rask levering og ypperlig support. Ting som kunne vært bedre må være vareutvalg. Alle kan selvsagt bli raskere på retur o.l., men siden jeg fikk igjen en WD 80GB 8MB som erstatning for min avdøde IBM 45GB 75GXP så skal jeg ikke klage! :D

 

PSData :woot: men jeg handler der jeg får mest igjen for pengene!

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med PSdata.no

 

Rask levering, hyggelig og god service :D

 

Fikk problemer med DVD-Rom'en, sendte den inn til PSdata. En liten uke etterpå lå det en hentelapp på ny DVD-Rom i postkassa :D

Komplett derimot, huff... Ble skuffet...hehe :(

 

Fast kunde hos PSdata.no nå ihvertfall, thumbs up :woot:

Lenke til kommentar

Samme her, :)

Har handlet fra psdata nå "fast" i 2 år og jeg har ikke noe og klage på :)

Rask levering og får du noen problemer/feil er det ikkeno problem og returnere...

Ja fikk selv en hardisk som var feil på [WD 80 giggert] fikk tilsendt en ny en tvært... :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei..

jeg har bare gode erfariger bortsett fra 1! :x

jeg sendte et skjermkort i retur.. når jeg da omsider mottok det nye.

det var mer defekt en det jeg først sente inn..! :x

når jeg da sente inn for 2 gang fikk jeg også igjen et kort som jeg ikke har fått testa da min prosessor er defekt..

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...