Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det kjærlighet eller hat ?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er en gutt som er avstandsforelsket i en jente. Jeg så henne første gang i et bakre der hun jobbet for ca. 3 måneder siden. jeg ble betatt av de vakre øynene hennes. Jeg var ofte innom det bakeriet for å kjøpe kaker og boller bare for å se på henne. Tiden gikk og en dag så jeg henne på bussholdeplassen. En buss kom og vi satte oss inn i den. Hun satte seg på sete på den ene siden av vinduet og jeg på den andre siden. Bussen var nesten tom, og jeg spurte henne hvor mye klokka er. Hun svarte at den er 9:30, etter det sa jeg at jeg har sett deg jobbe på bakeriet og lurer på om hvordan man får jobb der, hun sa at du må snakke med sjefen. Jeg sa at du fortalte meg at du var student, hva er det du studerer. (VI BEGYNTE Å SNAKKE SAMMEN) Hun svarte at hun er ferdig med studier og jeg spurte hva hun studerte etc. Så svarte hun samfunnsøkonomi og jeg fortalte hva jeg studerte. Så spurte jeg henne hvor hun bor, og da ble hun sur og svarte OSLO, plutselig var reaksjonen annerledes og jeg spurte hvorfor har jeg sagt noe uhøflig, og hun sa at det er greit at du spør om jobb og utdanning men hva har det med deg å gjøre hvor jeg bor. Jeg la hånden min på hjertet og sa at jeg beklager meget. Hun sa det går bra. Der og da følte jeg meg driti ut BIG TIME og ønsket at jeg kunne bare bli usynlig. Hjertet mitt dunket som bare faen

Jeg så ut av vinduet og skjønte ingenting. Alt gikk så bra, hvorfor sa jeg om hvor du bor og alt ble ødelagt. Mitt stopp kom og jeg sa hadet til henne og gikk ut, hun sa også hadet.

 

Etter 4 uker så jeg henne en dag på T-bane. Hun satt der da jeg kom inn i banen, jeg så på henne i ca. halvt minutt, vi hadde øyekontakt før jeg snudde meg og satte meg på andre siden. Hjertet mitt begynte å dunke da jeg så henne. Den dunket fortere enn vekkerklokkealarmen :innocent: Jeg verken smilte eller hilste på henne. Hun turte ikke å se på meg igjen, og hun hadde et blad foran ansiktet som hun leste mens hun gikk av ¨på neste stasjon. Det var så rart å se henne gå ut av banen mens hun leste bladet, for det virket som om hun var nærvøs. Etter det så jeg henne igjen men det var også på T-bane, hjertet mitt dunket igjen :innocent: hun så meg og mens hun var på vei ut av banen kræsjet hun med en person, jeg så det for vi gikk av på samme stasjonen og hadde øyekontakt. Hun løp trappene opp foran meg. og da jeg kom opp snudde hun bak og så på meg. Etter det så jeg henne, men snakket aldri mer med henne. For jeg ville ikke gi henne flere sjanser til å såre meg. Hva mener du jeg gjorde feil og hva betydde hennes oppførsel. Håper du kan gi meg råd og veiledning. På forhånd takk.

Endret av Anarkist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

jeg er en gutt som er avstandsforelsket i en jente. Jeg så henne første gang i et bakre der hun jobbet for ca. 3 måneder siden. jeg ble betatt av de vakre øynene hennes. Jeg var ofte innom det bakeriet for å kjøpe kaker og boller bare for å se på henne. Tiden gikk og en dag så jeg henne på bussholdeplassen. En buss kom og vi satte oss inn i den. Hun satte seg på sete på den ene siden av vinduet og jeg på den andre siden. Bussen var nesten tom, og jeg spurte henne hvor mye klokka er. Hun svarte at den er 9:30, etter det sa jeg at jeg har sett deg jobbe på bakeriet og lurer på om hvordan man får jobb der, hun sa at du må snakke med sjefen. Jeg sa at du fortalte meg at du var student, hva er det du studerer. (VI BEGYNTE Å SNAKKE SAMMEN) Hun svarte at hun er ferdig med studier og jeg spurte hva hun studerte etc. Så svarte hun samfunnsøkonomi og jeg fortalte hva jeg studerte. Så spurte jeg henne hvor hun bor, og da ble hun sur og svarte OSLO, plutselig var reaksjonen annerledes og jeg spurte hvorfor har jeg sagt noe uhøflig, og hun sa at det er greit at du spør om jobb og utdanning men hva har det med deg å gjøre hvor jeg bor. Jeg la hånden min på hjertet og sa at jeg beklager meget. Hun sa det går bra. Der og da følte jeg meg driti ut BIG TIME og ønsket at jeg kunne bare bli usynlig. Hjertet mitt dunket som bare faen 

Jeg så ut av vinduet og skjønte ingenting. Alt gikk så bra, hvorfor sa jeg om hvor du bor og alt ble ødelagt. Mitt stopp kom og jeg sa hadet til henne og gikk ut, hun sa også hadet.

 

Etter 4 uker så jeg henne en dag på T-bane. Hun satt der da jeg kom inn i banen, jeg så på henne i ca. halvt minutt, vi hadde øyekontakt før jeg snudde meg og satte meg på andre siden. Hjertet mitt begynte å dunke da jeg så henne. Den dunket fortere enn vekkerklokkealarmen  :innocent: Jeg verken smilte eller hilste på henne. Hun turte ikke å se på meg igjen, og hun hadde et blad foran ansiktet som hun leste mens hun gikk av ¨på neste stasjon. Det var så rart å se henne gå ut av banen mens hun leste bladet, for det virket som om hun var nærvøs. Etter det så jeg henne igjen men det var også på T-bane, hjertet mitt dunket igjen  :innocent: hun så meg og mens hun var på vei ut av banen kræsjet hun med en person, jeg så det for vi gikk av på samme stasjonen og hadde øyekontakt. Hun løp trappene opp foran meg. og da jeg kom opp snudde hun bak og så på meg. Etter det så jeg henne, men snakket aldri mer med henne. For jeg ville ikke gi henne flere sjanser til å såre meg. Hva mener du jeg gjorde feil og hva betydde hennes oppførsel. Håper du kan gi meg råd og veiledning. På forhånd takk.

9470191[/snapback]

 

For det første så har ikke du " driti " deg ut på noen måter , det er en helt normalt i en samtale å spørre hvor folk bor for å bli bedre kjent med dem ( de trenger ikke akkurat å si gate og nr , men by/bydel er greit ). Det kan hende at hun ikke hadde helt dagen sin ;)

 

Det kan hende at siden hun ikke kjenner deg syntes spørsmålene var litt mange ? ikke spørr så veldig mye når du snakker med jenta første gangen.. bare snakk litt løst om forskjellige ting.. og kanskje slenge inn ett eller 2 spørsmål hver gang du snakker med henne. Veldig lurt å gi komplimanger :D ikke for mange.. men du sa at hun har et veldig pent smil.. si det til henne.

 

Siden dere har sett hverandre flere ganger , og hun virker nervøs.. så er det enten fordi hun tror du er en stalker ;) tuller.. hehe.. men det er helt sikkert fordi hun kanskje synes du er kjekk/pen/ordentlig gutt ?

 

Neste gang du treffer henne så ser du henne inn i øynene og smiler ordentlig .. ikke noe småsmil eller nervøst flir.. men et ordentlig rett ifra hjertet smil som ikke gir noen tvil om hva du synes om henne :)

 

Og neste gang dere sitter sammen på bussen eller tbanen.. så kan du jo si hei igjen ? ;)

 

Lykke til.. å være forelsket er det beste som fins :)

Lenke til kommentar
Etter det så jeg henne, men snakket aldri mer med henne. For jeg ville ikke gi henne flere sjanser til å såre meg.

9470191[/snapback]

 

Hvis det lille der såret deg så grusomt at du ikke vil gi henne en sjanse til å såre deg igjen, så synes jeg det er på tide å våkne opp. Du kommer til å bli gruset, ødelagt, trampet på, brukt og oversett totalt i ditt liv, hvis du har en slik lav "smerteterskel". Livet er hardt, gro baller, og ta imot de slagene du får. Rist det av deg, og gå videre. Hvis du vil bli kjent med dama, må du jo risikere noe. Lykke til!

 

BTW: Det er neppe kjærlighet, kanskje en liten crush for deg, men kjærlighet er litt vel over the top tror jeg.

Endret av spiffers
Lenke til kommentar

For meg virker det ut som du gikk litt vel sterkt ut. Hun syntes rett å slett hele situasjonen var litt ubehagelig, og syntes sikkert derfor det ikke er knall når hun treffer på deg igjen. Jeg ville lagt den ballen død, og sett deg etter en annen. Hadde hun likt deg tilbake hadde hun aldri oppført seg slik. Ta et godt råd, og la henne være i fred :roll:

Lenke til kommentar

Sier det samme som snublefot her.. Hun tror sikkert du stalker henne.. Det hadde jeg trodd :p

 

Du kan vel klare å ro deg inn igjen om du tilfeldigvis klarer å treffe på henne mens du er med noen andre, så kan du si halvhøyt at "hun der tror jeg stalker henne elns!" sånn at du får litt "uskyldighet" over det..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
fy faen du er en tulling, ligger å legger ut falske poster om deg selv og jenter. JAJA tipper du aldri har vert i nærheten av ei jente

9562728[/snapback]

*signed*

 

Du gjør i mine øyne narr av forumet og burde mistet retten til å poste IMHO.

(@trådstarter)

 

edit:

@alle andre: Jeg anbefaler dere å lese trådstarters andre tråder/innlegg før dere tar noe som helst fra denne fyren seriøst!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...