Gå til innhold

MOH: Airborne: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har sett etter lignende tråder i de 10 første sidene, men fant ingenting. Derfor lager jeg denne.

 

Hva syntes dere om spillet Medal Of Honor: Airborne?

 

Selv syntes jeg det begynte veldig bra, og liker det utrolig godt. Våpenoppgraderingen er bare genial! og grafikken er noe av det beste jeg har sett! (skal vel sies at jeg først så det med alt på maks og 2560x1600, og det var en fryd!)

 

 

Spoileren inneholder littegran spoilere av hva man møter på i de litt senere oppdragene, men ikke noe banebrytende.

 

 

Men etterhvert så dabbet det litt av. Jeg likte de tre første oppdragene veldig godt, men etterhvert så ble det litt kjedeligere. Oppdrag nummer 4 (mener det er nummer 4) begynte bra, og det var gøy nedi den nedbombete byen, og kaoset der, men etterhvert ble det bare litt for dumt. Selv om det ikke var så vanskelig i den byen når man hadde de rette våpene (jeg døde ikke der nede), men når jeg var ferdig der, og hadde tatt to tankser etc. så kom jeg videre til en bro, og der var det nesten helt umulig! vi har soldater med Panzerschrek som står ca. 300 meter vekke, men allikevel klarer å treffe midt på deg med omtrent hvert eneste skudd, og det er mange av dem! Har du feil våpentype der, sliter du. Men jeg klarte etterhvert den banen. Utover det ble det plutselig mye vanskeligere. Mye snipere etc. på oppdrag nummer 5, men kom meg gjennom hele det oppdraget etterhvert også. Nå er jeg på siste oppdrag, og det har begynt bra, men er ganske vanskelig noen steder, spesiellt hvis du har feile våpen :)

 

 

 

Nå som jeg vet at jeg ikke har så mye igjen av siste oppdrag, så sitter jeg igjen med et inntrykk av at spillet er generellt bra, og grafikken er bare strålende! Men det er litt kort, og vanskelighetsgraden varierer en god del for mye. Først lett, så vanskelig og litt lett igjen. Det kan vel sies at jeg spilte på normal.

 

Det tok meg heller ikke mer enn rundt 5 timer å komme til siste oppdrag, og jeg har ikke skyndtet meg noe særlig heller.

 

Jeg vil gi spillet 7/10 :)

 

Kom med deres erfaringer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil gi det glatt 9/10, det er uten tvil noe av det råeste FPS spillet hittil i år. For de med DX10 skjermkort og Vista så er dette noe av det mest visuelle innen spill per dags dato. Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

 

Ufattelig bra gjennomført spill og mye nyskapninger som jeg håper blir standard etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg vil gi det glatt 9/10, det er uten tvil noe av det råeste FPS spillet hittil i år. For de med DX10 skjermkort og Vista så er dette noe av det mest visuelle innen spill per dags dato. Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

 

Ufattelig bra gjennomført spill og mye nyskapninger som jeg håper blir standard etterhvert.

9459095[/snapback]

 

Hvilke nyskapninger tenker du på?

Lenke til kommentar
Jeg vil gi det glatt 9/10, det er uten tvil noe av det råeste FPS spillet hittil i år. For de med DX10 skjermkort og Vista så er dette noe av det mest visuelle innen spill per dags dato. Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

 

Ufattelig bra gjennomført spill og mye nyskapninger som jeg håper blir standard etterhvert.

9459095[/snapback]

 

Hvilke nyskapninger tenker du på?

9459190[/snapback]

 

Det at du kan velge hvor du begynner? Det at du kan oppgradere våpener? (det ser bare så utrolig pent ut når man reloader med MP40 og har dobbeltmagasin, og det samme med BAR) Måten man løper på, det at man får en litt sånn "blur" effekt når man snur seg fort, det at man bruker littegran tid på å fokusere på ting nært og ting langt vekke når man bruker scope, det at man kan ta av og på scope etc.

 

Jeg er enig i at det fortjener 9/10 på mange måter, men det har et par irritasjonsmomenter som trekker ned. Et er det at alle dine teammates hele tiden løper inn i din ildlinje, og tar i mot massevis av kuler som var ment for motstanderen din. En er at vanskelighetsgraden varierer så veldig mye (ikke noe sånt at det blir litt og litt vanskeligere, her er det lett-lett-lett-vanskelig-lett-vanskelig-vanskelig-lett) etc.

 

Men hvis man ser på gameplayet i de tre første oppdragene, grafikken, lyden og rett og slett følelsen av å være i krig som man får, så ja, helt klart 9/10!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg vil gi det glatt 9/10, det er uten tvil noe av det råeste FPS spillet hittil i år. For de med DX10 skjermkort og Vista så er dette noe av det mest visuelle innen spill per dags dato. Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

 

Ufattelig bra gjennomført spill og mye nyskapninger som jeg håper blir standard etterhvert.

9459095[/snapback]

 

Hvilke nyskapninger tenker du på?

9459190[/snapback]

 

Det Zeke skrev samt effektene når du løper og beveger deg i spillet, det føles som du faktisk ER en person. Føles mye mer realistisk ut.

Lenke til kommentar

Har bare prøvd demoen, men likte det ganske godt... tror jeg skal kjøpe det i morra...

Enig med at det er veldig bra, men jeg liker ikke deler av oppgraderingssystemet... når man får granatkaster til kar98(tror den heter det)

så er det umulig å snipe med den(uten scope altså)

 

Jeg har et spørsmål også: beholder man oppgraderingene til neste mission, og går det like fort å oppgradere som i demoen??

Lenke til kommentar
Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

9459095[/snapback]

 

Der dro du den vel litt for langt.. :roll:

9459825[/snapback]

 

Nope, jeg ble ikke imponert over Bioshock grafikken. Ja det er basert på Unreal 3 motoren men da sier jeg basert, siden den benytter den ikke fullt ut. Bioshock ble laget med Xbox360 i tankene ergo detaljnivået er ikke i nærheten av hva Unreal 3 motoren har å by på. I Bioshock har du omgivelser hvor du nesten kan begynne å telle antall polygoner, mens i Medal of Honor ser det faktisk veldig troverdig ut.

Ikke bare det men du har lyseffekter og shader 4.0 som ser ufattelig bra ut i dette spillet.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Veldig bra spill...Runda det igår kveld så jeg syns vel egentlig det var litt i det korteste laget....Kunne vel vært dobbelt så mange oppdrag enn det som var...Men gir det terningkast 5/6.... :thumbup:

 

btw...kjørte alt på high men ikke antydning til lagg idet hele tatt...Grafikken får terningkast 5/6 den også..... :thumbup:

Endret av Znoken
Lenke til kommentar
Likte det veldig godt. Eneste som irriterte meg var de jævla Panzerschrek folk på broa.

9459582[/snapback]

 

Akkurat det jeg mener og! :p

 

De panzerschrekfolka irriterte meg noe så grenseløst! Jeg klarte det bare ikke. Men så gikk jeg litt tilbake for å hente noen bedre våpen (jeg hadde haglen og STG44 og lite skudd) og da gikk det litt bedre.

 

Men faen som de panzerfolka traff da, og med flere raketter på rad.

 

EDIT: Jeg gleder meg til jeg etterhvert skal oppgradere CPU (støtter spillet forresten 4 kjerner?) og får meg en 24" LCD skjerm.

 

Igjen, så er dette spillet med alt på high i 2560x1600 en opplevelse!

Endret av _Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

9459095[/snapback]

 

Der dro du den vel litt for langt.. :roll:

9459825[/snapback]

 

Nope, jeg ble ikke imponert over Bioshock grafikken. Ja det er basert på Unreal 3 motoren men da sier jeg basert, siden den benytter den ikke fullt ut. Bioshock ble laget med Xbox360 i tankene ergo detaljnivået er ikke i nærheten av hva Unreal 3 motoren har å by på. I Bioshock har du omgivelser hvor du nesten kan begynne å telle antall polygoner, mens i Medal of Honor ser det faktisk veldig troverdig ut.

Ikke bare det men du har lyseffekter og shader 4.0 som ser ufattelig bra ut i dette spillet.

9459998[/snapback]

 

Bruker MoH shadermodell 4? Det bruker vel ikke dx10 også? Vel, kanskje du har rett i graffikken, men bioshock er et veldig bra spill fordet.

Lenke til kommentar
Bioshock er ikke i nærheten engang av dette.

9459095[/snapback]

 

Der dro du den vel litt for langt.. :roll:

9459825[/snapback]

 

Nope, jeg ble ikke imponert over Bioshock grafikken. Ja det er basert på Unreal 3 motoren men da sier jeg basert, siden den benytter den ikke fullt ut. Bioshock ble laget med Xbox360 i tankene ergo detaljnivået er ikke i nærheten av hva Unreal 3 motoren har å by på. I Bioshock har du omgivelser hvor du nesten kan begynne å telle antall polygoner, mens i Medal of Honor ser det faktisk veldig troverdig ut.

Ikke bare det men du har lyseffekter og shader 4.0 som ser ufattelig bra ut i dette spillet.

9459998[/snapback]

Ja. Fordi det er jo bare antall polygoner som teller..

 

BioShock har fantastisk grafikk (artistisk sett). Om effektene kanskje ikke er bra nok for en pixelhore som deg betyr ikke det at det er dårlig grafikk.

 

Beklager offtopic, har ikke engang prøvd spillet.

Hvordan er våpenrealismen? Føler man at man skyter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...