Gå til innhold

IKKE LENGER LØST! BUG i G3 gjør at diverse knapper forsvinner


Anbefalte innlegg

Har møtt på en ganske irriterende bug. "end"-knappen i samtaler har forsvunnet! :dontgetit:

 

Dette gjør at jeg ofte må loade fordi jeg blir stående fast hos folk som tilbyr trening av skills eller npc'er jeg skal snakke med i quests.

 

Noen som kan hjelpe?

 

EDIT: det kunne visst det offisielle forumet

 

Dette var løsningen (i hvert fall for meg):

 

 

http://forum.jowood.com/attachment.php?att...mp;d=1190680408

 

1) Open Windows Explorer

2) Click your way through to your Gothic 3 installation folder

3) Go to the subfolder "Data"

4) Create a new subfolder there with the name "Infos"

5) Create a new subfolder in the "Infos" folder - this time the name is "G3_World_01"

6) Download the attached rar-file

7) Unpack it into the new folder "...\Data\Infos\G3_World_01"

8) Continue the game

 

Hvis fila forsvinner, eller dere må regge for å få den, send meg en PM

 

.............................................

NY BUG!

 

Alle fighting trenere har forsvunnet! altså ikke NPC'ene, men knappen "teach me how to fight". Trenger hjelp :innocent:

Endret av magnus90
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nesten 100 visninger og ingen svar? Imponerende! Jeg har installert siste patchen, siste grafikkdriver og re-installert. Skjønte dere ikke spørsmålet?

 

Når man snakker med folk er det en liten knapp (under de forskjellige tingene du kan si) hvor det står "end". Denne knappen er for å gå ut av samtaler. Problemet er at den har forsvunnet.

 

Det høres kanskje ikke så alvorlig ut, men det er faktisk ekstremt ofte man trenger den knappen. Manglen på den gjør at det er mange oppdrag jeg ikke kan ta, mange folk jeg ikke kan snakke med, og at jeg ikke kan velge når jeg skal starte bl.a. eskorte og "dra og drep orker med meg"-oppdrag.

 

Jeg er veldig desperat nå, og har sett en del rundt, uten at det virker som at noen har møtt på det samme problemet.

Lenke til kommentar
Nesten 100 visninger og ingen svar? Imponerende! Jeg har installert siste patchen, siste grafikkdriver og re-installert. Skjønte dere ikke spørsmålet?

 

Når man snakker med folk er det en liten knapp (under de forskjellige tingene du kan si) hvor det står "end". Denne knappen er for å gå ut av samtaler. Problemet er at den har forsvunnet.

 

Det høres kanskje ikke så alvorlig ut, men det er faktisk ekstremt ofte man trenger den knappen. Manglen på den gjør at det er mange oppdrag jeg ikke kan ta, mange folk jeg ikke kan snakke med, og at jeg ikke kan velge når jeg skal starte bl.a. eskorte og "dra og drep orker med meg"-oppdrag.

 

Jeg er veldig desperat nå, og har sett en del rundt, uten at det virker som at noen har møtt på det samme problemet.

9544489[/snapback]

 

Jeg har ikke peiling om det finnes en patch som fixer problemet ditt. Men 1 ting er sikkert. Mer bugga spill en Gothic 3 skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

vet jo at alle skal ha det;) men lurte på om det er mange eller få av de personene som du kan prate med som har (f.eks: vis alle hadde det i starten og så var det plutselig ikke flere som hadde det, eller vis du prater med 5 tilfeldige personer, så har 3 av dem "end")

 

Prøv å starte ny savegame også, det er mange som har fått diverse feil i savegamene sine underveis i spillet;)

Lenke til kommentar

vis alle hadde det før er det nok en korrupt savegame....

å da er det nok bare å starte på nytt, er jo uansett mye bedre å kunne prate med alle folkene da;)

 

har du prøvd å dra tilbake til starten for å sjekke om du fortsatt kan prate med de personene du kunne prate med tidligere...

 

men ikke slett savegamen din, det kan hende at det er noen filer som er blitt slettet/ødelagt underveis. Men mest sannsynlig er savegamen din ødelagt...

 

 

kjipt..

Lenke til kommentar

Jeg greide å fikse det ved hjelp fra det offisielle forumet :) Tusen takk for alle svar! Jeg skal poste løsningen både her og i første post seinere i kveld...

 

Dette var løsningen (i hvert fall for meg):

 

 

http://forum.jowood.com/attachment.php?att...73&d=1190680408

 

1) Open Windows Explorer

2) Click your way through to your Gothic 3 installation folder

3) Go to the subfolder "Data"

4) Create a new subfolder there with the name "Infos"

5) Create a new subfolder in the "Infos" folder - this time the name is "G3_World_01"

6) Download the attached rar-file

7) Unpack it into the new folder "...\Data\Infos\G3_World_01"

8) Continue the game

 

Hvis fila forsvinner, eller dere må regge for å få den, send meg en PM

Endret av magnus90
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det spillet her er fortapt.... burde bli et totalt boikot eller forbud mot å lansere spill som har så mye buggs som Gothic 3. Faren min spilte det kjempe masse, holdt ut med alle bugsa som ødlagde det meste av spill gleden. Han var så si på slutten da savingene hans ble borte.

 

Ingen burde kjøpe et spill som har så lav kvalitet som faktisk Gothic 3 har...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...