Straw Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Jeg lurte på om jeg må ha HD TV får å spille på xbox 360. Har bare gammal tv hjemme her på ca 36" ellerno. Hvis det hakker veldig mens jeg spiller det på en vanlig tv så si ifra please!
Shruggie Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Neida, det fungerer fint med en vanlig TV. Du vil selvsagt få bedre bilde på en HDTV, men det er ingenting i veien med bildet med en vanlig TV heller.
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Så selv på en liten tv som er ca 19" (hatt den på rommet noen år xD) vil ikke spillet hakke? Noen som jeg bare kunna tatt en kjapp prat på med msn som vet litt om bilde kvalitet på xbox360 på forskjellige tver osv, [email protected] ^^, Bare slett meg etterpå hvis du vil.
Mala Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Sålenge TV`en din har SCART inngang vil du kunne spille på den Men ver obs på at noen spill krever at TV`en din takler 60hz. Du skal ha ein rimelig gammel TV dersom den ikkje støtter dette.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 du kan også briuke xbox 360 på din pc skjerm, og der vil du få hd kvalitet. for å få det trenger du en ekstra vga kabel til xbox 360
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 Ossen ville xbox vært på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 Kunne jeg spillt optimalt da? (Beklager hvis dette sees på som reklame :S)
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Tven oser av jalla! Kan ikke si sortnivået var på topp heller. Vill du ha topp kvalitet på bilde, kjøp gjerne en 40"++ med 1080p.
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Skrevet 8. september 2007 jeg regner med det slår en CRT tv som er minst 7 år gammal
dudley.no Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 jeg regner med det slår en CRT tv som er minst 7 år gammal 9450465[/snapback] det gjør det men alikevel kjipt å ha en tv som i LCD/HD verden vil være dårlig
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 (endret) Spar heller penger til en bedre TV viss budsjettet er så lavt som den tven du linket til. Faktisk så trur jeg neppe den tven slår CRT tven din i dvdtitting. Kjenner en som har fått seg 32" LCD tv for en verdi av 8000,-kr og den sliter utrolig mye med støy i bilde i mørke scener. Endret 8. september 2007 av Zaleeeek
arnegn Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Du behøver absolutt ikke hd-tv for å spille xbox 360 (det kommer ikke til å hakke). Men du bør sjekke om den takler 60Hz, siden en del spill krever det. Hvis du vil kjøpe deg hd-tv så bør du gå i nærmeste butikk og titte selv, absolutt mulig at du finner en billig tv som du er fornøyd med. Ikke la deg lure til å kjøpe en tv som er dyrere enn du har råd til bare for å få 10% bedre sortnivå e.l. Det viktigste er at du er fornøyd selv.
B4stian Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Ossen ville xbox vært på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331212 Kunne jeg spillt optimalt da? (Beklager hvis dette sees på som reklame :S) 9450425[/snapback] Hvis du skal ha en rimelig 32" ville jeg heller gått for denne. Best i test blant de rimelige tv'ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå