Gå til innhold

Par spørsmål angående xbox360

Straw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om jeg må ha HD TV får å spille på xbox 360. Har bare gammal tv hjemme her på ca 36" ellerno. Hvis det hakker veldig mens jeg spiller det på en vanlig tv så si ifra please!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så selv på en liten tv som er ca 19" (hatt den på rommet noen år xD) vil ikke spillet hakke?

Noen som jeg bare kunna tatt en kjapp prat på med msn som vet litt om bilde kvalitet på xbox360 på forskjellige tver osv, [email protected] ^^, Bare slett meg etterpå hvis du vil.

Skrevet

Sålenge TV`en din har SCART inngang vil du kunne spille på den :p Men ver obs på at noen spill krever at TV`en din takler 60hz. Du skal ha ein rimelig gammel TV dersom den ikkje støtter dette.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

du kan også briuke xbox 360 på din pc skjerm, og der vil du få hd kvalitet. for å få det trenger du en ekstra vga kabel til xbox 360

Skrevet
jeg regner med det slår en CRT tv som er minst 7 år gammal

9450465[/snapback]

det gjør det men alikevel kjipt å ha en tv som i LCD/HD verden vil være dårlig

Skrevet (endret)

Spar heller penger til en bedre TV viss budsjettet er så lavt som den tven du linket til.

Faktisk så trur jeg neppe den tven slår CRT tven din i dvdtitting.

Kjenner en som har fått seg 32" LCD tv for en verdi av 8000,-kr og den sliter utrolig mye med støy i bilde i mørke scener.

Endret av Zaleeeek
Skrevet

Du behøver absolutt ikke hd-tv for å spille xbox 360 (det kommer ikke til å hakke). Men du bør sjekke om den takler 60Hz, siden en del spill krever det.

Hvis du vil kjøpe deg hd-tv så bør du gå i nærmeste butikk og titte selv, absolutt mulig at du finner en billig tv som du er fornøyd med. Ikke la deg lure til å kjøpe en tv som er dyrere enn du har råd til bare for å få 10% bedre sortnivå e.l. Det viktigste er at du er fornøyd selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...