Gå til innhold

Demo av RACE 07: The WTCC Game (PC)


Anbefalte innlegg

hmmm, er det noen her som har problemer med lagging når man svinger? jeg har mellom 100-150 fps konstant, men fremdeles blir det lagging enkelte plasser (selv om fpsen ikke går under 100). Jeg merker det særlig når jeg kjører med cam utenfor bil.

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er dette i forhold til spill som f.eks LFS(Live For Speed) ?

9465978[/snapback]

Mye mer simulator. Mye bedre kjørefølelse, utrolig mye bedre grafikk,

mye mer realistisk forandring i vær, slitasje, skade. Man kan justere

mye på bilene, for å få til et ordentlig setup som egner seg til banen og bilen.

Lenke til kommentar
hmmm, er det noen her som har problemer med lagging når man svinger? jeg har mellom 100-150 fps konstant, men fremdeles blir det lagging enkelte plasser (selv om fpsen ikke går under 100). Jeg merker det særlig når jeg kjører med cam utenfor bil.

9459800[/snapback]

 

Vet ikke helt med om det lagger i svinger...men det lagger når det er mange trær rundt banen...

 

Jeg burde jo ikke ha noen som helst problem med å kjøre dette spillet med specsa mine...

Lenke til kommentar
Bare en ting å si. Helt utolig tøffe effekter.

 

Håper bare folk blir like flittige med å lage mods til denne simulatoren som de er til eks rFactor.

 

"Drømmer om en Formula one mod"

9449813[/snapback]

 

Med Steam og krypterte filer som i RACE så kan vi nok se langt etter mods til nye RACE 07 også.

Lenke til kommentar
Må ta med et pr ting til, det krever også tolmodighet og dyktighet (spesielt om du begynner å slå av hjelpe funksjoner).

 

enkelt forklart,  arkade - simulator

9466068[/snapback]

 

Er det bare jeg som synes det er letter å kjøre UTEN hjelpe-funksjonene?

 

Synes det er få serverer, finner kun 3stk F3000- serverer.

Har dere det samme problemet?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes det er letter å kjøre UTEN hjelpe-funksjonene?

 

Synes det er få serverer, finner kun 3stk F3000- serverer.

Har dere det samme problemet?

9494765[/snapback]

Om du synes det er lettere så begynner jeg å lure..

Når TC, AL-Brakes osv er på, er det bare gassen i bånn

i svingen og bremsen rett ned før svingen. Uten å måtte

tenke på at bremsen kan ikke være nede hele tiden(lock up, hvis man har høy brake peasure)

og gassen må sakte tilsettes når man kommer ut av svingen.

Selvførgelig er det jo uten hjelpe funksjoner som er mest

morsomst og krever ferdigheter i spillet, får ingen nytelse

av spillet når TC er på osv..

 

Angående F3000...

F3000 servers are not supported for dedicated servers at the moment! Hopefully it will change soon.
Endret av Scotty
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Siden dette er av de spillene jeg MÅ ha, la jeg inn bestillig (CDon.com) for lenge siden. Sjekket min bestillig av RACE07 nå, og ser at det ble sendt i går, så da er det altså ute nå da. :w00t:

Dette gleder jeg meg til.

 

Vedrørende dette med lagg og 100fps. En ting jeg syns hjelper en del på flyten i Simbin spillene er å skru på V-sync.

Bare husk at det "krever" det at man har 60 fps eller mer konstant i utgangspunktet (lcd skjerm). Med V-sync på, blir fps halvert om man feks har 59fps.

Så om man vil bruke dette bør man enten ha kraftig maskin, eller i alle fall sette ned AA slik at man holder seg over 60, selv med mange biler i syne, feks under starten av løp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...