Gå til innhold

Innføring av AWP-begrensning på Gamers dust only?

AWP begrensing?  

113 stemmer

1. 1. AWP begrensing?

• Ja!
      57
    • Nei!
      45
    • Samme det
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom nettopp til å tenke på en ordning som kanskje kunne vært interessant. Hva med å ha sporadiske, tilfeldige, AWP-frie runder? De som har AWP fra før får selvsagt pengene tilbake så de kan kjøpe seg noe annet ordentlig. Eventuelt kunne man hatt to poeng per kill eller noe i løpet av disse rundene, slik at statshorene brukte mer tid på å lære seg andre våpen i stedet for å bare finpusse snipingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må husk at kanskje 0.1% av de som spiller der ikke er på forumet her engang, ergo syns jeg staben burde gå fram som ett godt eksempel. Og da ved å la folk spille som det er egentlgi MENT. Å legge inn modder som forhindrer AWM bruk lærer folk til å spille dummere.

Skrevet

Det er nå engang din personlige mening, og syns godt du kan legge litt lokk på munnen - å si at man blir en dummere CS-spiller fordi man foretrekker å ikke ha med AWP blir bare teit.

Skrevet
Jeg kom nettopp til å tenke på en ordning som kanskje kunne vært interessant. Hva med å ha sporadiske, tilfeldige, AWP-frie runder? De som har AWP fra før får selvsagt pengene tilbake så de kan kjøpe seg noe annet ordentlig. Eventuelt kunne man hatt to poeng per kill eller noe i løpet av disse rundene, slik at statshorene brukte mer tid på å lære seg andre våpen i stedet for å bare finpusse snipingen.

9476601[/snapback]

Dette blir nok vanskelig.

Må husk at kanskje 0.1% av de som spiller der ikke er på forumet her engang, ergo syns jeg staben burde gå fram som ett godt eksempel. Og da ved å la folk spille som det er egentlgi MENT. Å legge inn modder som forhindrer AWM bruk lærer folk til å spille dummere.

9476602[/snapback]

Det er nå engang din personlige mening, og syns godt du kan legge litt lokk på munnen - å si at man blir en dummere CS-spiller fordi man foretrekker å ikke ha med AWP blir bare teit.

9476628[/snapback]

En blir kanskje ikke dummere. Men om en venner seg til "restrictet" awm, vil en få større problemer i klankamp e.l. da der må en ofte eliminere awm-brukere. Jeg synes det er litt for lettvint å fjerne våpen - kun fordi det blir litt for vanskelig.
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Restricte til max 2 per team. :)

Skrevet

AWM er en del av spillet.. Blir spillet for vanskelig for motparten har de noe å jobbe med.

En gjeng med AK`er har null problemer med å ta ut 5-6 som har awm.

Jeg vil heller innføre kortere rundetid, mulighet for slay hvis man blir drept av en lagkamerat og kick for weaponwhine..

-StreamstiX

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Nr 1) Du heter Xander^ og ikke StreamstiX :p

Nr 2) Om vi kan ha restricted til 2-4 per team, slipper vi 5-8 som camper ved T spawn, og som camper ved A og B.. :)

Skrevet
Nr 1) Du heter Xander^ og ikke StreamstiX :p

Nr 2) Om vi kan ha restricted til 2-4 per team, slipper vi 5-8 som camper ved T spawn, og som camper ved A og B.. :)

9601317[/snapback]

Ingame mente jeg .. :roll:

Setter vi ned rundetiden får T det travelt, mao mer fart i spillet

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Nytt spm:

Restricte til max 0/1/2/3 awp/awm per team, eller bare la det være sånn..?

Skrevet

Om dere innfører en awp-plugin mister dere garantert spillere. (Blir færre folk som kommer på servern altså.) Det er fordi AWM er ett våpen akkurat som alle andre, men dere kan heller sette inn PTB-system som flytter over de "beste" spillerne.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Det har vi allerede.

Men selv syntes jeg vi kunne sette den til max 2/3/4 per team, snn at alle ikke sitter å camper med det.

Gjest medlem-105476
Skrevet

Å restricte AWM er bare en dårlig måte å så folk til å bevege seg på. Mye bedre å sette ned rundetid samt å ha automatisk slay av de som overlever en runde, men er på det laget som taper. Det gjør det bortkastet å save guns.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Og dems inntillinger er..?

Skrevet

Sett rundetida til ca 1.45, og få flere/mere aktive admins som ikke er redd for og bytte om på teams. Når har ikke jeg vært på serveren siden dere satt de opp for første gang, så skal ikke utale meg om hvordan admins er på servern. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...