Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 4, runde 2: Inngangsdør


graylady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva får vinneren forutenom heder og ære etter de 13 rundene er over? Jeg er ingen kompetitiv person, men lurer bare fordi jeg har veldig lyst til å poste bildet i Bildekritikken slik at jeg får vite hva som er bra og som jeg bør fortsette med og hva som er dårlig som jeg bør endre på. Jeg har bare hatt kameraet i tre dager og jeg vet ikke om jeg øsnker å ta meg selv så høytidelig og si "Jeg har dSLR, derfor kan jeg fotografere" med å delta i en konkurranse allerede nå.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar

Akam stiller med en Sony Walkman til sammenlagtvinneren - 2Gb om jeg husker rett (noe det er sannsynlig at jeg ikke gjør...)

 

Det er ingenting som hindrer deg i å legge ut bildet i kritikken etter at avstemningen er over - det er heller ingenting i veien for å legge ut disse bildene, og så ta nye i løpet av uken. ;)

Lenke til kommentar
Det er ingenting som hindrer deg i å legge ut bildet i kritikken etter at avstemningen er over - det er heller ingenting i veien for å legge ut disse bildene, og så ta nye i løpet av uken. ;)

9454196[/snapback]

Yep! Bare vær oppmerksom på at bidragene i konkurranserunden skal være anonyme. Derfor bør du som Anew sier ikke legge ut et bilde i bildekritikken som du har tenkt å benytte i konkurransen. Etter konkurransen derimot, kan du legge det ut i bildekritikken for å få flere kommentarer til bildet ditt.

Lenke til kommentar

Da velger jeg å delta og be om kritikk etter at konkurransen er over ettersom jeg har en del jeg ønsker å skrive. Skal vente i en uke med å levere det inn slik at jeg får et mer objektivt syn på bildet. Samtidig skal jeg lese mer i fotokompendiet i fall jeg har brutt noen vesentlige regler ubevisst.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar

Hvordan skal vi egentlig oppfatte

8. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen.

 

i forrige runde ble det brukt to eksponeringer for å lage bildet som ble brukt i konkurransen... er det da mer å lese som "ett bidrag" og du kan gjøre hva du vil med bildene du bruker?

Lenke til kommentar
:whistle:

Er bidragene snart på vei?

9503365[/snapback]

 

Har du ikke fått inn noen enda? Flere pleier å sende inn 5 min før fristens utløp.

9503399[/snapback]

Kun en så langt... men dagen er jo lang da

(lurer på om jeg greier å sette opp bildene/ avstemming, må jo prøve...)

9504347[/snapback]

Du har lagt ut bilder før i bildekritikken, har du ikke? Det blir på samme måte nå også, deretter klikker du på knappen som heter "Rapporter" og skriver noe sånn som "Vi ønsker poll her, og vil ha tråden sticky". Da kommer etterhvert en moderator å ordner resten for deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...