Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestill 32gb. Jeg lover deg at du ikke vil angre.

Tror 16GB holder for meg, 32 er litt for mye.

Hei igjen, mange sier at 16Gb holder inntil de finner ut at iPod touch er helt genial til video. Jeg står ennå ved hva jeg sier.

Takk for svar. Går for 16GB, ser ikke mye film uansett, for vondt i øynene på små sjermer.

Lenke til kommentar

Søk bedre! :D

 

§ 257. For tyveri straffes den som borttar eller medvirker til å bortta en gjenstand som helt eller delvis tilhører en annen, i hensikt å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning ved tilegnelsen av gjenstanden.

 

Straffen for tyveri er bøter eller fengsel inntil 3 år.

Lenke til kommentar
Kan overføre til maks 3 andre iPoder.

 

 

Hvordan gjør man det uten at du må koble til iPoden til din egen pc?

 

Ingen som har sagt noe om å ikke koble den til PCen.

Jeg lurte på om man kunne "gi bort" apps til f. eks en kompis uten at han måtte betale for appen på nytt.

Altså: Du kjøper, overfører til din Ipod/Iphone, OG overfører til hans/hennes Ipod/Iphone.

Get it?

 

Takk for svaret. Normalt sett ville jeg tatt dette som en selvfølge, men i og med at det er Apple vi snakkes om, så gjorde jeg da ikke det. Noen Apple-produkter er ganske "kontrollerte", hvis du skjønner hva jeg mener :p

Endret av Thooomas92
Lenke til kommentar
Er da ikke noe annet enn vanlig programvarekjøp. Kjøper du Microsoft Office til privat bruk følger det ofte med tre lisenser til privat bruk, er jo ikke slik at du kan dele ut til alle du kjenner etter å ha kjøpt én lisens.

Nei. Det er vel ikke det. Det varierer vel også utifra hvilken type program du kjøper. Store program og operativsystemer kan man selvfølgelig ikke dele ut til alle og enhver, men små mobilprogrammer (Type Ipod/Iphone-programmer) kan man vel stort sett bort...? Eller tar jeg feil? Skal ikke krangle på det. Bruker ikke å kjøpe så mye programmer til mobilen min (Til tross for at jeg har en smarttelefon) :p

Lurte i grunn bare på hvordan det fungerte med Ipoden min. Har noen kompiser med Iphoner og Ipoder.

Endret av Thooomas92
Lenke til kommentar

Innrømmer gladelig at jeg ikke har lest lisensen på programmene jeg har kjøpt til Nokiaen min (men så har jeg knapt brukt de etter kjøp heller, for en ubrukelig plattform!), men kan ikke se for meg at man har lov til å dele ut programmet til alle man kjenner så fort man har kjøpt det. Kan godt hende det ikke ligger noen sperrer inne som hindrer en fra å gjøre det, men det betyr jo ikke at det er tillatt.

Lenke til kommentar
Kan overføre til maks 3 andre iPoder.

 

 

Hvordan gjør man det uten at du må koble til iPoden til din egen pc?

Hvis du gjør dette vil iPoden kun være assosiert med din itunes-konto. Det vil si at den som har en slik autorisasjon kan kjøpe programvare hvis passordet ditt blir avslørt. Anbefaler deg å holde appsene dine for deg selv. Dessuten bryter du da villkårene for itunes-store garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...