audi91 Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Hei Jeg så nettop at det hadde kommet opp noe nytt på siden der jeg skal betale for billetten: THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID! OrderID/KID: ****************** (vet ikke om dette nummeret bør vises så jeg bare sensurerte det) 1 x Ticket 540 Total: 540 VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER Jeg trykker på VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER og da får jeg opp en side der det står: Payment information 1 x Ticket á 540,- Paid by Kristoffer Aulie Payd to SSM c/o Hardware Online AS Postboks 2344 Postterminalen 3103 Tønsberg Under står det kontonumer osv... og under der igjen står det "print". Hvordan får man betalt billetten?
bokhylle Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Overfør 540,- til det kontonummeret også skal det Message for payee nummeret legges til i melding. Er litt dårlig til å forklare.
Noseferatu Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Skjønte ikke ossen jeg skulle betale jeg.
Snusmumrikk1 Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det går vel også ann å stikke innom din banken din og betale der om jeg ikke tar feil
iernie Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Nå har jeg betalt 540,- til 5082.null åtte.97037 med min OrdreID som melding. Dette ble gjort 7/9. Jeg ser at pengene er overført i nettbanken min. Likevel får jeg melding at "THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!" Har jeg gjort noe feil? Jeg har betalt nå!
Hallonen Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Nå har jeg betalt 540,- til 5082.null åtte.97037 med min OrdreID som melding. Dette ble gjort 7/9. Jeg ser at pengene er overført i nettbanken min. Likevel får jeg melding at "THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!" Har jeg gjort noe feil? Jeg har betalt nå! 9469224[/snapback] Svarer det samme som jeg gjorde i en annen tråd: Det kan faktisk ta opptil en uke før betalinga blir registrert på mottakers konto i de mest ekstreme situasjoner, hvor begge parters bank tilhører den treige gruppa.. men som regel tar det bare en dag eller to. men husk at det er snakk om virkedager, og at helga (pluss helligdager) ikke regnes som en virkedag. Edit: I tillegg skal admins registrere betalinga de inn i systemet, før det vises på den sida at betalinga er registrert. Endret 11. september 2007 av Hallonen
iernie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Håper bare at de registrerer det snart for jeg gidder ikke betale biletten på nytt. Litt over en uke nå og betalinga er enda ikke registrert, men jeg skjønner at de har en del å gå gjennom. Burde bare brukt PTN spør du meg.
sjurtf Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 jeg betalte for en uke siden ca. og det er fortsatt ikke registrert enda, håper det blir litt fortgang i dette etter hvert
sindreij Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Samme her. Håper ikke de bruker liker lang tid på å registrere betalingen som de brukte på å få den opp.
baosen Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 PTN var mye bedre, da kunne jeg betale med VISA ^_^
MSg Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 PTN har muligens et bedre betalingssystem, men de feilet på en del andre punkter i fjor.
Nixnu Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 syntes helt klart at PTN var bedre enn dette, da fikk man betalt med en gang. skjønner ikke hva som er feil med den? kan du forklare meg det
MSg Skrevet 22. september 2007 Skrevet 22. september 2007 Det kan jeg, men jeg tar ikke det på et publicforum.
Remyx99 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 hvorfor ikke? så får alle som lurer på hvorfor dere byttet vite det. når systemet dere nå har, har hatt så mange fødsels problemer og at fødselen i seg selv tok litt lang tid, så er det nok noen som lurer.
MSg Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Greit.. I fjor hadde vi billetter som var gyldige halve lanet, og ikke bare hele. Dette var noe ptn ikke klarte å lage et system for. Vi satt da med en halvveis improvisert løsning som ikke var holdbar. Samme var seatingen. De fikk ikke laget et system som gjorde at en plass som var gyldig for første periode kunne bli seatet for andre perioden. Derfor prøvde vi oss på vårt eget system. Når vi i år prøvde oss på en egen løsning har vi også fått en del barnesykdommer som følger med nye systemer. Dette har ført til at betaling/seating har blitt kraftig forsinket, kid-løsningen har falt ut og en del andre ting. Dette jobbes det kontinuerlig med for å få fikset.
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 men det blir en snau tid da, det er vel ikke alle betallinger som klarer og bli godkjent til 25, hva skjer med deM? mister de plassen?
MSg Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Det jobber folk kontinuerlig med å registrere betaliner, så det går sin gang. Ingen skal miste plassen sin.
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 det er bra, ble veldig lettet nå faktisk. litt kjipt og komme ditt med pc, hyller, høytalere osv osv., og vite at man ikke kommer inn
Nixnu Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 nå har jeg betalt, men hva skal jeg ta med når jeg kommer i døra på valhall ?
Anbefalte innlegg