Gå til innhold

The Experience: Spm ang betaling av billetter


audi91

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg så nettop at det hadde kommet opp noe nytt på siden der jeg skal betale for billetten:

THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!

OrderID/KID: ****************** (vet ikke om dette nummeret bør vises så jeg bare sensurerte det)

1 x Ticket 540

Total: 540

VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER

 

Jeg trykker på VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER og da får jeg opp en side der det står:

 

Payment information

 

1 x Ticket á 540,-

 

Paid by

Kristoffer Aulie

 

Payd to

SSM c/o Hardware Online AS

Postboks 2344 Postterminalen

3103 Tønsberg

 

Under står det kontonumer osv... og under der igjen står det "print".

Hvordan får man betalt billetten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg betalt 540,- til 5082.null åtte.97037 med min OrdreID som melding. Dette ble gjort 7/9. Jeg ser at pengene er overført i nettbanken min. Likevel får jeg melding at "THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!"

 

Har jeg gjort noe feil? Jeg har betalt nå!

9469224[/snapback]

 

Svarer det samme som jeg gjorde i en annen tråd:

Det kan faktisk ta opptil en uke før betalinga blir registrert på mottakers konto i de mest ekstreme situasjoner, hvor begge parters bank tilhører den treige gruppa.. men som regel tar det bare en dag eller to. men husk at det er snakk om virkedager, og at helga (pluss helligdager) ikke regnes som en virkedag.

 

Edit: I tillegg skal admins registrere betalinga de inn i systemet, før det vises på den sida at betalinga er registrert.

Endret av Hallonen
Lenke til kommentar

Greit..

 

I fjor hadde vi billetter som var gyldige halve lanet, og ikke bare hele. Dette var noe ptn ikke klarte å lage et system for. Vi satt da med en halvveis improvisert løsning som ikke var holdbar. Samme var seatingen. De fikk ikke laget et system som gjorde at en plass som var gyldig for første periode kunne bli seatet for andre perioden. Derfor prøvde vi oss på vårt eget system.

 

Når vi i år prøvde oss på en egen løsning har vi også fått en del barnesykdommer som følger med nye systemer. Dette har ført til at betaling/seating har blitt kraftig forsinket, kid-løsningen har falt ut og en del andre ting. Dette jobbes det kontinuerlig med for å få fikset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...