Gå til innhold

Lefdal og garantisaker


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt min sony ericsson inne på reparasjon for andre gang, og når jeg fikk den tilbake nå sist så fikk min mor bare en tlf når hun var der inne uten lader original eske eller noe. Tilogmed batteriet stod i telefonen når hun fikk den.

Saken er den at når hun var der inne og hentet den så sa han som stod i kassen der at telefonen hun nå fikk var en annen telefon som noen andre hadde kommet inn med som de hadde reparert. Altså en annen persons reparerte telefon (som sikkert hadde fått en ny en) som vi hadde fått, altså en brukt telefon. Det vil med andre ord si at den telefonen som jeg leverte inn hadde for omfattende skader til at det ville lønne seg å reparere den (ja det var en garantisak).

 

Da jeg var inne på verkstedet deres igår så sa hun at det hørtes merkelig ut at jeg hadde fått en brukt telefon og at dette ikke kunne stemme, det måtte være en ny telefon.

Hun sa også at når de fikk telefoner sendt fra sony ericsson så kom bare telefonen i en pakke med posten, med batteri i og hele pakken, uten noen form for emballasje eller noenting.... Jeg mener, kan dette stemme? Stod denne personen å løg meg rett opp i trynet? For for meg høres dette helt usannsynlig ut, hvordan kan jeg vite at det er en ny telefon? Jeg syns at den hadde litt småriper på dekselet på framsiden, litt striper liksom. Men jeg har store problemer med å tro på at telefonen bare kommer som brev/pakke uten noen som helst emballasje. Så kan noen bekrefte eller avkrefte om dette stemmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå husker jeg ikke helt hvordan det var med Sony Ericsson (sålenge siden jeg har fått noen swap'er), men kan det stemme at dekslet kan være det som var på telefonen du sendte inn? Mener at de ikke bytter det.

9427611[/snapback]

 

Det er ikke umulig, men er det sånn at dekselet på k800i (framsiden) er "pusset"? sånn at det ikke er helt glatt? på en måte sånne striper som det er i en kjøleblokk til prosessorer i datamaskinen. Veldig fine striper da, ikke noe sånn grove greier

Var nemlig ikke jeg som brukte denne telefonen før. Så derfor har jeg ikke noe å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke helt hvordan det var med Sony Ericsson (sålenge siden jeg har fått noen swap'er), men kan det stemme at dekslet kan være det som var på telefonen du sendte inn? Mener at de ikke bytter det.

9427553[/snapback]

 

Det er fortsatt tilfeller der sony leverer swap (bytteenhet) med samme deksel som telefonen ble levert inn i.

Endret av howerang
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

mener å huske at dekselet på k800i ikke er glatt men har vertikale "striper", men er et par måneder siden jeg hadde tlf. Det er vel ikke uvanlig at de bytter innmaten i tlf, og bruker kundens gamle deksel tror jeg, men du får ikke en annen kundes brukte tlf tilbake hvis din ikke kan repareres!

Endret av _troffen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...