The Stig Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Funket ikke her, har ikke muligheten "Switch to Sky" ... 9427003[/snapback] Har du versjon 4.2? 9427387[/snapback] Det hadde jeg vist ikke, fikk prøvd det nå - begrenset moro vil jeg påstå Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 hva blir det neste tro? mulighet for nye fly via dt 3D programmet? våpen på F-16? sentral server så folk kan fly sammen, eller mot hverandre? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 våpen på F-16?sentral server så folk kan fly sammen, eller mot hverandre? 9428318[/snapback] Tenkte faktisk på det samme Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Så kult å fly over ekte verden, tok en eli hagen ned slottstrappa jeg :!: Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Så kult å fly over ekte verden, tok en eli hagen ned slottstrappa jeg :!: 9429924[/snapback] i hva da? en a forsvarets jagere? hadde vært litt av ett syn. og jeg har opplevd å blitt overflydd (og underflydd, rart hva som hender en på tur i den norske fjellheimen) ett par ganger. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Faen, dette F-16-flyet er jo helt umulig. Oppfører seg som et seilfly ville gjort i 1000 km/t ... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Så kult å fly over ekte verden, tok en eli hagen ned slottstrappa jeg :!: 9429924[/snapback] i hva da? en a forsvarets jagere? hadde vært litt av ett syn. og jeg har opplevd å blitt overflydd (og underflydd, rart hva som hender en på tur i den norske fjellheimen) ett par ganger. 9430204[/snapback] Jeg gjorde det med begge flyene Det eneste jeg har å utsette på det er skyer som har vært i veien for bildene blir en del av bakken. Det ser rart ut. (Jeg mente i spillet, det med slottstrappa da) Lenke til kommentar
krillee Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet om ma kan lande? Det var jo dritvanskelig... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet om ma kan lande?Det var jo dritvanskelig... 9495192[/snapback] Å lande var vel ikke vanskelig... Senk farten til 80 for det lille flyet fly sakte ned til du nesten berører bakken, så løfter du nesa litt oppover og daler sakte ned på bakken mens du mister fart. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Noen som vet om ma kan lande?Det var jo dritvanskelig... 9495192[/snapback] Å lande var vel ikke vanskelig... Senk farten til 80 for det lille flyet fly sakte ned til du nesten berører bakken, så løfter du nesa litt oppover og daler sakte ned på bakken mens du mister fart. 9496655[/snapback] Jeg prøvde å lande med F-16 og det var ikke akkurat lett Litt dumt spørsmål, men må du lande på flyplassen? Synes den er litt liten Endret 15. september 2007 av Zerd Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Tror det er på tide å laste ned google earth jeg Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Litt dumt spørsmål, men må du lande på flyplassen? Synes den er litt liten 9497866[/snapback] Nei, mener å huske du kan lande hvor som helst, men det ødelegger jo litt av realismen såklart. Fysikken er ikke helt 100% heller, så det er derfor mye lettere å lande enn i "real life". F.eks er det ingen collition detection på bygninger, så du kan kjøre tvers igjennom dem (med stygge clipping artifacts såklart). I tillegg kan du lande på vannet om du vil, for havet oppfører seg som bakken ellers. Men for å få litt utfordring er det jo gøy å prøve å lande på en ordentlig flyplass (om man greier å finne noen da ) Endret 15. september 2007 av Langbein Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg klarer ikke å starte spillet, ingenting skjer når jeg trykker ALT + CTRL + A etc Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg klarer ikke å starte spillet, ingenting skjer når jeg trykker ALT + CTRL + A etc 9497966[/snapback] Sikker på at du har nyeste versjon? Prøv å trykk CTRL+ALT+A flere ganger (måtte gjøre det 3 ganger), og sjekk om det kommer opp under Tools i menyen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Lastet ned for en halv time siden, så jeg har nok nyeste Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 2 mach ? Vil ikke det si nerme 2000km't ? Eller er jeg helt på jordet her. Skulle hatt en slags "boost" funksjon hvis dere skjønner på F-16, hvis det ikke er da ? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 2 mach ? Vil ikke det si nerme 2000km't ? Eller er jeg helt på jordet her. Skulle hatt en slags "boost" funksjon hvis dere skjønner på F-16, hvis det ikke er da ? 9565233[/snapback] Afterburner? Det er vel ikke implementert i spillet. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Står når du velger hvilket av de to flyene du skal ha da, så står det: "With the afterburner, it's turbine generates 24000lbf of thrust for a maximum speed of more than Mach 2." Så? noen som har funnet ut noe av dette ? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 jeg var å fløy over Wake island igår. den er mye større enn i bf1942 og i bf2 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 mest sannsynlig gjort mindre i spillene for å spare maskinkraft osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå