provolone Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) hei. kjøpte en ferdigbygget pc uten os for en stund siden. men da jeg hadde innstalert windows, vises hardisken som en 120 gb, istedenfor 500 gb som den egentlig skulle være. noen som vet hvorfor? Endret 4. september 2007 av provolone
phax Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Her har du litt lesestoff. (Ijai! I'm a slut.) Endret 4. september 2007 av phax
j-- Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Øverst i denne kategorien er det en tråd som heter "Manglende harddiskplass og diskrelatert ting i Win". Ta en titt i den (Gah, phax, din tøs!) Endret 4. september 2007 av clvn
VikinGz Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) jeg svarer på trådstartes spørsmål... du må ha windows xp sp1/sp2 for å støtte større disker. evt windows 2000 etc ny installasjon med xp cd uten sp1 eller sp2 fører til at disken ikke blir større, resterende henter du tilbake fra diskbehandling etter sp er installert Endret 4. september 2007 av VikinGz
provolone Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 jeg svarer på trådstartes spørsmål... du må ha windows xp sp1/sp2 for å støtte større disker.evt windows 2000 etc ny installasjon med xp cd uten sp1 eller sp2 fører til at disken ikke blir større, resterende henter du tilbake fra diskbehandling etter sp er installert 9424398[/snapback] Takk for svar Er akkurat dette jeg har gjort, innstalert uten SP. Men sliter fortsatt med å få det til, hva er dette "registeret" f.eks.? Har funnet frem til diskbehandlingen, men skjønner ikke helt hvordan jeg kan hente det tilbake... btw, har innstalert alle oppdateringer etc.
Hårek Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Du bør nå kunne finne resten av disken som 'utildelt'. Klikk på den og lag en ny partisjon. Det er ikke lurt å ha en XP CD uten servicepack. Hvis du skal reinstallere så risikerer du å miste data. Lag deg en ny CD med SP2 integrert. http://www.simplyguides.net/guides/using_a...ostreamer.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå