bkf_94 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Hei En venn av meg har Wow og jeg vet passordet hannes. Vi konkurrere hele tiden om best våpen, pet, hvor mye penger vi har o.s.v Så på fredag skulle jeg sjekke hannes 'status' , han har ikke spillt i helgen men når han logger inn idag så virker det ikke og da kommer det en melding ''You need burning crusade to log in on this account'' og jeg tror jeg har gjort noe gale!! kan noen hjelpe meg? Endret 10. september 2007 av bkf_94
War Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Spiller han på samme pc som forrige gang? Den pcen må ha wow og TBC innstalert. Evt reinstall tbc, du kan bruke http://eu.wowarmory.com/for å sjekke gearet hans. Endret 4. september 2007 av War
bkf_94 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Spiller han på samme pc som forrige gang? Den pcen må ha wow og TBC innstalert. Evt reinstall tbc, du kan bruke http://eu.wowarmory.com/for å sjekke gearet hans. 9424313[/snapback] Min pc: Har TBC Hannes PC: har ikke TBC det som skjedde: Jeg logget på HANNES KONTO på MIN PC Når han prøvde å logge på HANNES KONTO på HANNES PC og da kommer det ''You need a copy of TBC uploaded on you'r computer'' og det har ikke han ikke jeg gjordet ikke noe særlig, gikk sikkert 50 meter og logget ut, ingenting annet!! er det en annen måte å å fikse dette på enn å kjøpe TBC???
bkf_94 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 La han låne din CD og installere. 9424424[/snapback] men CD-key .... hvis han innstallerer med min CD-key så kan ikke vi spille på samme tid
psyches Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Du skjønner tydeligvis ikke mye du ? Han har skaffet seg TBC og så har han ikket TBC installert på sin pc, noe du har. Så la han låne cd'ene dine så han kan intallere og spille.
bkf_94 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 SKAL FORKLARE EN GANG TIL SLIK AT ALLE SKJØNNER!!! Fredag kveld skulle jeg spille wow (uten min venn) og ville se hvor lang han var kommet Jeg logget på (Jeg har burning crusade) på min venn sin konto (han har ikke Burning ceusade på sin pc) og det er jo sånn hvis jeg hadde prøvd å logge min konto på hannes pc hadde det kommet '' You need TBC uploaded on this computer to log in on this account'' så sjekket jeg banken hannes, løpte litt rundt og gikk tilbake akkurat der han stod så på mandagen prøver han å logge inn og da kommer det '' You need TBC uploaded on this computer to log in on this account'' Jeg tror at jeg gjordet noe når jeg logget på hannes konto slik at han trenger TBC for å spille, er det noe han kan gjøre for å få vekk You need TBC uploaded on this computer to log in on this account'' og få logget seg inn på sin PC?
Whiteshit Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Uvisst om noke kan gjerast, men la no fyren berre låne TBC av deg. Cd-key er ikkje noke spesielt stress. Er no tross alt kontoen som koster. (Ja, det er mulig eg er på tynn is her med tanke på lovgivning og slikt, men det er jo ikkje snakk om en større masse her;) ) Rediger: såvidt eg veit iallefall...fikk TBC med en kompis av meg. No har jo han riktignok slutta, så mulig det ikkje blei noke krasj då) Endret 4. september 2007 av Whiteshit
Heart Break Kid Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 SKAL FORKLARE EN GANG TIL SLIK AT ALLE SKJØNNER! 9425764[/snapback] Du har jo fått det forklart 3 ganger alt da...
bkf_94 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 ja men det så ut som at noen ikke skjønnte de to første forklaringene
J@cob Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 ja men det så ut som at noen ikke skjønnte de to første forklaringene 9426190[/snapback] DU har fått forklart hva DU skal gjøre TRE ganger alt. Teskjemodusoverkill.
jvc1986 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Det som er rart er at kameraten hans får beskjed om å inst. TBC. Siden han ikke har det inst. er det vel tvilsomt om han har kjøpt TBC og oppgradert kontoen. Selv om han andre med TBC logger seg inn på en uten TBC sin konto skal jo ikke det påvirke han andre, siden kontoen hans ikke er oppgradert til TBC. Men det letteste er nok å la ham låne TBC cd'ne dine eller at han laster ned TBC og legger det inn, det koster ikke ham noen ting så lenge han ikke vil kunne gå i outlands.
Dwagon Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Din pc = wow + tbc Din konto = wow + tbc hans pc = wow hans konto = wow + ?? IF hans konto = wow + tbc, MÅ han installere tbc på sin pc for å logge på, så simpelt er det. spørr han.
John Keats Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Kan jo hende fyren har kjøpt tbc uten å ha visst han skulle installere
kjetilkl Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Dua kan forresten laste ned/aktivere trial på TBC dersom du har vanilla wow nå ....
Slikape Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Din pc = wow + tbcDin konto = wow + tbc hans pc = wow hans konto = wow + ?? IF hans konto = wow + tbc, MÅ han installere tbc på sin pc for å logge på, så simpelt er det. spørr han. 9429626[/snapback] trådstarter les denne. endelig en med logikk og fornuft. Er kontoen hans oppgradert til burning crusade?
bkf_94 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Trenger han ikke cD-key for a låste det ned på wow-europ.com ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå