Dec Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Infinity Ward og MS gjør mottiltak imot glitching for å komme inn på Betaen. Vet ikke om dette rammer den gamertagen som går på rundgang på forumet...det vil vel man eventuelt erfare ganske raskt... Dessuten så blir man vel kun banned ifra Betaen, som jeg forstår det,nyheten er nettopp sluppet. http://www.n4g.com/xbox360/NewsCom-65103.aspx#Comments Endret 4. september 2007 av Dec
Landeplagen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg har original kode, men har også noe som ikke er så originalt: tre røde ringer.
Snikpellik Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Noen her på forumet som har opplevd dette enda? Hadde vært kjipt om det skjedde... har blitt avhengig av betaen.
boffeeen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Som sagt tidligere; de banner visstnok bare folk som har filmet fra første beta-bølge og publisert det.
boffeeen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Er du selv blitt eid, men vil bli veleid? Orddelingsfeil ftw!
Landeplagen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Er du selv blitt eid, men vil bli veleid? Orddelingsfeil ftw! 9439481[/snapback] Nei, tror det er han "Eid" som vil bli veldig eid.
Dec Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Angående banning i COD4 beta. Sjekk: http://www.majornelson.com/
Kjeksmestern Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ble litt letta nå, 24 timer uten Live =
Gormers Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 tror jeg leste et sted at man kan bli banna for en dag, akkurat som det er verdens undergang. Leste også om en som på ulovlig vis skaffet seg halo 3 på en eller annen måte og ble ikke banna for evig, som er normalt hvis du modder en konsoll, men til år 9999.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå