Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få vekk ei jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. har man ikke baller nok til å si rett ut til en person hvordan man ser ting og føler ting da er det bare å gå å legge seg og sove til man faktisk tør det.. Å bruke sånne pingle metoder som å sende andre for å slå opp, sende sms, eller bare å ignorere en person.. nei vettu hva.. hva med å tenke litt på den andre personens følelser? Er mye lettere å få vite ting direkte enn at man skal gå rundt å lure på hva som er galt..

 

Dette gjelder ikke bare mellom kjærester og å bryte ett forhold.. men blandt folk generelt.. bedre å si ting som de er...

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Skjedde med en kamerat også. Han fikk masse "terrormeldinger" av venninene til den han slo opp med. Noen jenter er bare syke. /ignore på noen.

9459555[/snapback]

 

Er det så rart de hisser seg opp når folk ikke klarer å behandle folk på en noenlunde saklig måte?

 

AtW

9459634[/snapback]

 

Vel, han slo faktisk opp på en ryddig måte? Han sa det forsiktig; IRL. Så ikke ha så forhåndsfattet mening....

Lenke til kommentar
Skjedde med en kamerat også. Han fikk masse "terrormeldinger" av venninene til den han slo opp med. Noen jenter er bare syke. /ignore på noen.

9459555[/snapback]

 

Er det så rart de hisser seg opp når folk ikke klarer å behandle folk på en noenlunde saklig måte?

 

AtW

9459634[/snapback]

 

Vel, han slo faktisk opp på en ryddig måte? Han sa det forsiktig; IRL. Så ikke ha så forhåndsfattet mening....

9460620[/snapback]

 

Jeg snakket om denne saken tråden handler om, når du drar paralleller til "syke jenter" så regner jeg med du mener det var galt av jentene det var snakk om her også.

 

AtW

Lenke til kommentar
si at du ikke et interessert, så kommer hun til å prøve å gjøre deg sjalu, når hun ser at du gir faen gir hun opp, og enter går etter noen andre eller blir seminuts og hopper til køys med hvem som helst for å døyve hjertesorgen.. elns..

9462206[/snapback]

 

Skummelt hvor rett du har! Det startet allerede i helgen. Jeg gir seff totalt faen, men det irriterer meg litt at hun tror jeg er sjalu xD haha

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det er ei jente jeg har drevet med en stund nå. Også har det seg slik at jeg ikke har noen spessielle føleser for henne. Hun er pen osv og alt sånt, men jeg føler ikke noe for henne.

 

Har prøvd å ignorert henne en stund og ikke tatt en kontakt med henne. Men hun tar liksom ikke hintet. Jeg orker ikke å si det rett til henne. Da blir det garantert grining, masing, jentebitching, sms dritt og masse annet piss.

 

Vil heller at vi naturlig skal skilles fra hverandre, så noen ideer på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt henne?

9421186[/snapback]

Nei herresatan.. Bruk henne, hu er jo pen som du sier.

Lenke til kommentar

Ja dette var litt av en situasjon, man vil jo helst ikke ha et selvmord på samvittigheten.

 

 

Hva med å bare fortsette som du gjør nå? Jeg ser ikke helt problemet, du får et par meldinger i ny og ne; "ÅHhh jeg elsker deg" "blirrumeutpåkino?" "skavipule??".

 

Er vel ikke det verste som kan skje. Den dagen kommer da hun "mover on", så du trenger nok ikke være redd.

 

 

Hvis hun ikke er stalkertypen da. ;)

Endret av Q-melk2
Lenke til kommentar

Trokke så mange som gir deg råd her har så mye erfaring med akkurat dette selv. Holdt nylig på med en jente som var hypp på å bli sammen med deg. Jeg ignorerte henne bare rett og slett. Et par uker senere hadde hun nesten glemt meg, og tror hun hadde blitt mye mer lei seg om jeg hadde sagt det rett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...