Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda. Men, det stoppa ikke meg uansett :)

Jeg kommer forresten kanskje til å ha med en "Hove-bil" på campen i år. Hvis alt går etter planen. Det skal være en svart Caravelle(tror jeg) med hovelogo og diverse bandnavn tror jeg. Kan bli koslig, men sliter litt med å få lappen og få fikset bilen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du spurt Hovefestivalen om tillatelse til å bruke logoen deres og sånn, da? XD

Selvfølgelig.

Da er det jo bare å kjøre på. Lykke til med den, gleder meg til å se resultatet. :wee:
Skrevet

Tviler på om det funker. Mora mi liker kompisene mine, men hun har ikke tillit til at noen av dem ikke kommer til å finne på sprell. Hun stoler heller ikke spesielt mye på meg for tida.

Skrevet

Kan hende det ikkje blir noko hove festival i år. Dei har penge trøbbel og må tigge fra kommunen. Med tanke på at dei har komme med penger før tviler eg på at dei kommer til å komme med 3 mill ekstra.

LINK

Skrevet

Det er ikke bookingene som ødelegger, sier de jo. Jeg vil tippe det er drenering av campen etc. pluss avtaler med Hove camping som muligens ødelegger litt, og at de derfor må få litt støtte.

Skrevet

Sørg for å ha et filmkamera nærme deg, så vi andre kan se også da. Er rimelig sikker på at du ikke får sove i natt pga. hodesmerter.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Er rimelig sikker på at dette er The Used.

Hvorfor det?

Skrevet
Er rimelig sikker på at dette er The Used.

Hvorfor det?

Fordi store deler av hoveforumet har skreket unisont etter bandet?

Sørg for å ha et filmkamera nærme deg, så vi andre kan se også da. Er rimelig sikker på at du ikke får sove i natt pga. hodesmerter.
Er for dårlig lys her inne. Satser på å slå meg selv i svime og heller våkne med hodepine i morgen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...