Gå til innhold

– Vi har laget det beste skytespillet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har prosjektor, og tar 4 personer split screen glatt. Kompis har 40" lcd tror jeg det var? Går helt fint med split-screen. Så, faktisk er det verre, ikke bedre. En av oss må flytte på pc'n, finne ett sted til den som egentlig ikke er beregnet til det, eller spille over internett, men da er det jo helt likt for begge plattformer. Litt av sjarmen for meg er å kunne sitte sammens med en person å plaffe ned motsanderne for fote.

 

Så, hvor mye bedre? Ca...mindre med tanke på bæring og stress med PC og det som er.

9443671[/snapback]

 

Ja det er virkelig mye stress å koble opp 2 pc'er i stua. Foretrekker en skjerm per spiller jeg da.. Er nok skikkelig fett å spille med 4 split screens, not!

9451749[/snapback]

 

Det er allikevel åpenbart en fordel å ha muligheten til split-screen for de som foretrekker det.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt merkelig at så mange mener at Halo 3 garantert blir bedre enn Killzone 2. Etter min mening var Killzone noe av det bedre på sin tid, og jeg har ikke blitt like overbevis av verken Halo eller Halo 2. Men alle er jo uansett svært gode spill. Jeg har ingen tvil om at Killzone 2 blir bra, men Halo 3 og Call of duty 4 blir nok også svært bra, så jeg ser frem til å teste alle tre

Lenke til kommentar
Synes både halo 1 og 2 var middelmådige. Eneste grunnen til at det ble så populært var vel at de ikke hadde noen bedre spill på xbox. COD 4 kommer til å bli sinnsykt mye bedre enn Halo 3.

9452038[/snapback]

Blir fasintert av at noen vil døgne i halo flere ganger, men andre blir lei av spillet før de er ferdig. http://www.gamespot.com/video/472132/28238...lo-video-review http://www.gamespot.com/xbox/action/halo/p...;alluserBeviser vel bare at folk er forskjellige. Men jeg tror ikke det var fordi at det ikke hadde kommet fler fps på xbox ennå :!:

Endret av gormers
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...