Gå til innhold

elements premiere 3.0 vs pinnacle 10 eller andre?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny pc med vista og trenger da et nytt video redigerings program.

 

Er ikke erfaren men har brukt litt pinnacle 9.0 før. Det er dog ikke kompatibelt med vista fant jeg ut.

 

Noen skal kan komme med synspunkt / anbefalinger for hvilket program jeg bør satse på?

 

Trenger ikke vere veldig avansert men vil gjerne ha litt muligheter da jeg har mange filmer som må redigeres og kommer således til å bruke litt tid på å sette meg inn i redigering.

 

På forhånd takk

Endret av klyts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Adobe elements er i en helt annet klasse en Pinnacle. Premier (og kanskje elements) kan virke mye vanskeligere i begynnelsen enn det Pinnacle gjør. Uansett så vil Premier og Elements være mye bedre alternativer hvis du gir dem litt tid.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Adobe elements er i en helt annet klasse en Pinnacle. Premier (og kanskje elements) kan virke mye vanskeligere i begynnelsen enn det Pinnacle gjør. Uansett så vil Premier og Elements være mye bedre alternativer hvis du gir dem litt tid.

9410815[/snapback]

 

Hei.

 

Vil nok si at du får mer ut av å kjøpe Studio 11 Plus el Ultimate fra Pinnacle.

Adobe Premier Pro er mye mer avansert og vanskeligere i bruk. I tillegg så er det mye dyrere en Pinnacle Studio.

 

Adobe Premiere Elements er mer i samme gate som Studio 11 prismessig, men er etter min erfaring og mange andre med meg mer tungvint i brukt.

 

Studio har alltid fått skryt av sitt enkle bruker grensesnitt men i tillegg så har du mulighet til å være en avanser bruker.

 

I tillegg så støtter Studio 11 Plus/Ultimate de nye HD kameraene dvs. AVCHD. Samt å brenne HD materiell på DVD og spille det av på en HD-DVD spiller el en Blueray spiller. Noe Premiere Elements og Premiere CS3 ikke støtter.

 

Mvh

 

Kenneth

Endret av KnightFal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...